امروز :سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۰۹:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بهره‌برداری از چمن مصنوعی مرکز آموزشی با نیازهای ویژه یاسوج برای نخستین بار

با حضور مسئولان استانی صبح امروز چمن مصنوعی مرکز آموزشی با نیازهای ویژه تلاش و ابتکار و لاله یاسوج به بهره برداری رسید.

به گزارش راه ملت؛ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین بهره برداری از این طرح گفت:چمن مصنوعی این مرکز در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۵ میلیارد ریال احداث شده است.
فرشید کرمی،با بیان اینکه با شروع به کار دولت سیزدهم و حمایت های آن ساخت۱۵۰ طرح ورزشی در مدارس استان در دستور کار این معاونت قرار گرفت،افزود:از این تعداد طرح تاکنون ۱۱۵ طرح آن به طور کامل در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری رسید و مابقی در حال اجراست.
وی،گفت:در کنار این اقدامات ،۳۳ چمن مصنوعی دیگر از محل اعتبارات آسیب های اجتماعی شرکت نفت و با همکاری اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان در شهرستان های گچساران و باشت به بهره برداری رسید.
فرشید کرمی،با بیان اینکه در دولت سیزدهم انقلابی در زمینه ساخت،توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی مدارس استان به وجود آمده است ،افزود:با بهره برداری از چمن مصنوعی مرکز آموزشی با نیازهای ویژه یاسوج سرانه فضاهای ورزشی در مدارس استان از ۳۴ هزار متر مربع به بیش از ۱۳۵ هزار مربع افزایش یافت.
وی از بهره برداری چمن مصنوعی مدارس بهمئی در آینده نزدیک خبر داد و گفت:تلاش می شود تا سال آینده سرانه فضاهای ورزشی در مدارس استان به ۲۰۰ هزار متر مربع افزایش یابد.
رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان نیز گفت: تا کنون با مشارکت اداره کل آموزش وپرورش و نوسازی مدارس در شهرهای یاسوج گجساران وباشت چمن مصنوعی در مراکز آموزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه راه اندازی شده است
حسین دولت دوست افزود: در تلاش هستیم با کمک خیرین و نوسازی مدارس درشهرهای دهدشت ولنده چمن مصنوعی در مراکز آموزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه راه اندازی شود.

منتشر شده در :2024/06/12 - 09:06|شناسه خبر: 91582 29 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه