امروز :دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۲۴:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نشست فرماندار بویراحمد با روسای ستادهای استانی کاندیداهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

فرماندار بویراحمد باروسای ستادهای استان انتخابات ریاست جمهوری در محل فرمانداری جلسه مشترک برگزار کرد.

به گزارش راه ملت؛ فرماندار بویراحمد باروسای ستادهای استان انتخابات ریاست جمهوری در محل فرمانداری جلسه مشترک برگزار کرد.
در این جلسه که مسئولان ستادهای مرکزی ۵نفر از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم حضور داشتند؛آقایان حبیب اله پیشوا رئیس ستاد مرکزی دکتر قالیباف ؛دکتر نظری رئیس ستاد هماهنگی دکتر پزشکیان؛مسلم حسینیان رییس ستاد مرکزی دکتر قاضی زاده هاشمی؛ یوسفی به نمایندگی از ستاد مرکزی دکتر جلیلی و سعید کرمی رئیس ستاد مرکزی دکتر زاکانی حضور داشتند .
فرماندار بویراحمد با تاکید بر حضور حداکثری مردم گفت ،تمام زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری برای برگزاری انتخابات فراهم هست.

مهدوی مطلق گفت تعداد :۲۲۴ صندوق اخذ رای در شهرستان بویراحمد برای جمع آوری آرای مردم در شهر و روستا و مناطق عشایری پیش بینی و فراهم شده است .ایشان گفتند از این تعداد ؛ ۱۳۳ شعبه ثابت و ۹۱ شعبه سیار هستند.

مهدوی با بیان اینکه بالغ بر ۳۳۰۰ نفر نیروی انسانی در فرایند برگزاری این انتخابات در شهرستان بویراحمد دخیل هستند ؛ گفت: تمام فرآیندهای ساختاری انجام شده و نیروهای برگزار کننده در حال آموزش های لازم هستند.

وی،بیان کرد: فرمانداری برای برگزاری و برپایی جایگاه‌های ستاد انتخابات و ایجاد سازو کارهای لازم برای شور و نشاط سیاسی آماده همکاری است و کمیته اجرایی و امنیتی انتخابات در این خصوص شبانه روز پای کار است.

در این نشست مسئولین ستادهای مرکزی ضمن تشکر از اقدام فرمانداری هرکدام مواردی را بیان و جمع بندی لازم برای برپایی و افتتاح ستادها نیز مصوب و برای اجرا ابلاغ شد.

منتشر شده در :2024/06/16 - 09:06|شناسه خبر: 91637 37 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه