امروز :سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۰۰:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کهگیلویه وبویراحمد؛خبرداد:

دعوت ناجی‌مقدم به نیکوکاری همگانی در عرصه مدرسه‌سازی/پیش‌بینی رفع مشکل کمبود فضای آموزشی یاسوج تا سال ۱۴۰۶

نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه وبویراحمد از خیرین و نیک اندیشان هم‌استانی برای شرکت در بیست ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان که روز سوم تیرماه در تهران برگزار می‌شود، دعوت کرد.

به گزارش راه ملت؛ سید ریحان ناجی مقدم گفت: بیست ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه وبویراحمد روز سوم تیرماه ۱۴۰۳ با شعار«خیرین مدرسه ساز، پیشران ایران قوی» با حضور خیرین مدرسه ساز، مسئولان کشوری و استانی در کتابخانه مرکزی تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز رکن اصلی و اساسی و بازوی توانمند دولت در ساخت و ارتقا فضاهای آموزشی هستند که اقدامات و فعالیتهای خوبی در سطح کشور و استان در عرصه تعلیم وتربیت انجام داده اند،بیان کرد: در بیست پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در آبانماه سال گذشته مبلغ ۱۰۰میلیارد تومان تعهد خیرین بود که همه تخصیص پیدا کرد.
ناجی مقدم گفت: خیرین تا کنون بیش از ۱۰۰۰کلاس درس در استان کهگیلویه وبویراحمد ساخته اند و هم اکنون ۵۰ مدرسه خیرساز در سطح استان در حال ساخت است.
نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان افزود: این جشنواره فرصتی برای مشارکت خیرین به منظور رفع مشکلات فضاهای آموزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت شهر یاسوج و دانشگاه فرهنگیان که در همین جا از همه خیرین عزیز در اقصی نقاط کشور و خیرین هم استانی و هم استانیهای عزیز ساکن در تهران دعوت می کنیم زینت بخش این جشنواره در تالار علامه امینی دانشگاه تهران باشند.

منتشر شده در :2024/06/15 - 11:06|شناسه خبر: 91657 36 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه