امروز :شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۶:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد:

چیدمان یکدست هیئت اجرایی مورد اعتراض ماست/ فرمانداری که به صورت علنی از نامزد انتخاباتی حمایت کند، در جایگاه اشتباهی قرار گرفته است/لزوم استفاده از ظرفیت بانوان توانمند

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: چینش هیئت‌ اجرایی مورد قبول نیست و باید در این راستا حمایت مردم را جلب می‌کردند.

به گزارش راه ملت؛ علیرضا کفایی در نشست با خبرنگاران با تاکید بر اینکه معمولا قدرت فسادآور است، اظهار داشت: نمی‌توان چیزی را تضمین کرد و به احتمال زیاد از خیرالموجودین در استان استفاده می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: سعی کردیم برای تعیین روسای ستادهای شهرستان‌های مختلف استان از جمله کهگیلویه، بهمئی و… از همه افراد مشورت بگیریم و با نظر خود آن‌ها افراد مشخص شدند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که چرا آنطور که باید و شاید از ظرفیت بانوان در روسای کمیته‌های مختلف ستاد مرکزی استفاده نشده است؟!،عنوان کرد: می‌پذیرم که همواره به بانوان جفا می‌شود منطقه ما بیشتر مردسالار است و می‌طلبد بیش از پیش به بانوان توجه شود.

کفایی ضمن انتقاد از چینش هیئت‌های اجرایی استان، عنوان کرد: باید به گونه‌ای چیدمان می کردند که اعتماد همه مردم جذب می‌شد.

وی در پاسخ به سوال دیگر یکی از خبرنگاران، تاکید کرد: اگر کسانی که قبلاً مخالف بودند اکنون می‌خواهند با آقای پزشکیان رای بدهند استقبال می‌کنیم ولی باید مرزها حفظ شود و کسی به اصلاحات پایبند با دیگران متفاوت است.

کفایی، گفت: فرمانداری که به صورت علنی از یکی از نامزدهای انتخاباتی حمایت می‌کند ضعف شخصیتی و اخلاقی دارد این جبهه‌گیری سیاسی نیست و این افراد در جایگاه اشتباهی قرار گرفتند.

منتشر شده در :2024/06/19 - 03:06|شناسه خبر: 91733 123 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه