امروز :پنج شنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۴۸:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شاهد حمایت غیرقانونی و علنی برخی دولت‌مردان از بعضی نامزدهای انتخاباتی هستیم/براساس نظرسنجی‌های معتبر پزشکیان، پیشتاز انتخابات است/آغوش باز ستاد پزشکیان برای حضور تمامی سلایق سیاسی

مسئول شورای سیاست‌گذاری اصلاحات در ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان، گفت:شاهد حمایت غیر قانونی و علنی برخی دولت مردان از بعضی نامزدهای انتخاباتی هستیم اما نباید این موضوع موجب دلسردی شود.

به گزارش اختصاصی راه ملت از یاسوج، نادیا صداقت در نشست هم‌اندیشی جهت برگزاری همایش بانوان حامی دکتر مسعود پزشکیان، اظهار داشت: در ستاد دکتر پزشکیان بر روی همه سلایق سیاسی و مردم باز است.

مسئول کمیته بانوان ستاد پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: امروز هر فرد یک رسانه جمعی است و می‌طلبد همه یک صدا برای پیروزی دکتر پزشکیان گام بردارند.

صداقت در ادامه، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده روسای کمیته‌ها مشخص شد.

وی ضمن تاکید بر لزوم تلاش برای جذب آرای خاکستری، عنوان کرد: نتیجه قهر با صندوق رای وضعیت کنونی کشور است که می‌طلبد زمینه حضور پرشور را فراهم کنیم تا شاهد یک انتخاب آگاهانه در ۸ تیرماه و آینده مطلوب برای ایران باشیم.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی در این رقابت بدون همکاری زنان امکان‌پذیر نیست، ابراز کرد: همایش بزرگی با حضور بانوان حامی دکتر پزشکیان برگزار خواهد شد.

رقبای پزشکیان صاحب امپراطوری پول و رسانه هستند

سید محمدکاظم نظری مسئول شورای سیاست‌گذاری اصلاحات در ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان نیز در این نشست ضمن تشکر از بانوانی که پای کار هستند،اظهار داشت: هیچ انتخاباتی در ۴۵ سال اخیر به این شکل نبود که شاهد برگزاری انتخاباتی در یک فرجه یک ماه باشیم و ما اکنون فقط یک فرصت ۱۰ روزه داریم و قطعاً نواقصاتی وجود دارد باتوجه به اینکه که رقبای ما مشکلات مالی ما را ندارند و صاحب امپراطوری پول و رسانه هستند.

وی با بیان اینکه اکنون شاهد حمایت غیر قانونی و علنی برخی دولت مردان از بعضی نامزدهای انتخاباتی هستیم اما نباید این موضوع موجب دلسردی شود، عنوان کرد: در سال ۷۶ کمتر از ۱۰ درصد فکر می‌کردیم که آقای خاتمی پیروز انتخابات باشند در حالی که زمین و زمان از ناطق نوری حمایت می‌کردند.

نظری در ادامه افزود: به خاطر دارم در سال ۷۶ در یکی از استان‌های کشور حتی برای سخنرانی آقای خاتمی یک مکان را در نظر نگرفتند و احزاب به شکل کنونی تشکیل نشده بودند و فقط دانشجویان، بانوان و جوانان حامی آقای خاتمی بودند.

وی، گفت: آن روزها آقای خاتمی خیلی مظلوم بود ما برای حضور در این سخنرانی در گلزار شهدای آن شهر حضور یافتیم حتی به یاد دارم اتوبوس‌ها جلوی ما خالی می‌گذشتند و باید مسیر را پیاده می‌رفتیم ولی مردم خواستند و هیچ کسی جلودار نبود و خاتمی پیروز شد.

هرجایی بانوان حضور نداشتند ما شکست خوردیم

نظری با تاکید بر اینکه در قید و بند جا و مکان نباشید، ابراز کرد: نقش بانوان بی‌بدیل است، با قاطعیت می‌گویم هرجایی بانوان حضور نداشتند ما شکست خوردیم هرجا کمک کردند پیروز بودیم.

وی، تصریح کرد: زنان با استقامت‌تر از مردان هستند.

نظری، بیان کرد: در همه نظر سنجی‌های معتبر آقای پزشکیان تاکنون پیشتاز است و امید است موجی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه برخی انتقادها وارد است، گفت: آقای پزشکیان دارای نقاط قوت بسیاری از جمله صلابت و شجاعت، سلامت نفس، توانمند، کاردان و… است.

مسئول شورای سیاست‌گذاری اصلاحات در ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان، گفت: کاندیدای ما نجیب است و علی‌رغم اینکه شجاعت وی در بلاغت و فصاحت هویدا است در مناظرات یه برخی صحبت‌ها و حمله‌ها واکنشی نشان نمی‌دهد و مثل آقای روحانی و جهانگیری و…نیستند و این ویژگی شخصیتی ایشان است.

وی، عنوان کرد: پزشکیان می‌خواهد خود مسعود پزشکیان باشد وی زمانی که رئیس دانشگاه بود با بیل کار روی زمینش کار می‌کرد.

نظری خواستار تقویت زیر مجموعه‌های ستاد بانوان شد و عنوان کرد: هرکسی که می‌خواهد به پزشکیان رای دهد می‌خواهد اصولگرا باشد یا بی‌تفاوت بوده ما با آغوش باز پذیرای آن‌ها هستیم.

وی، تاکید کرد: اجازه ندهید برخی تنگ‌نظری ها حاکم شود.

نظری بر ضرورت فعال شدن جامعه فرهنگیان و پای کار بودن دانشجویان تاکید کرد و گفت: زیر مجموعه‌های خود را فعال کنید.

وی، اظهار داشت: حمایت کردن معاون استاندار یا فرمانداری از کاندیدای مورد نظرشان مسبوق به سابقه است در سال ۷۶ نیز برخی از مسئولان برای ناطق نوری سخنرانی می‌کردند حتی اگر کل سیستم دولتی دست به دست هم بدهند ملت رها نمی‌کنند و فضا به سمتی می‌رود که مردم می‌خواهند.

نظری با بیان اینکه در این دور ما تا دقیقه ۹۰ نمی‌دانستیم که کاندیدای ما تایید صلاحیت می‌شود، بیان کرد: ولی برخی‌ها می‌دانستند که تایید می‌شوند و از مدت‌ها قبل تبلیغات خود را آغاز کردند.

وی، خاطرنشان کرد:ما بهترین و پرشورترین افتتاحیه را بین ستادهای استان داشتیم.


منتشر شده در :2024/06/21 - 08:06|شناسه خبر: 91766 63 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه