امروز :جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۳۵:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سومین نشست شورای راهبری و سیاست‌گذاری ستاد امید کهگیلویه‌و‌بویراحمد برگزار شد

سومین نشست شورای راهبری و سیاست‌گذاری ستاد امید با حضور ریاست و اعضای کمیته‌های این ستاد در یاسوج برگزار شد.

به گزارش اختصاصی راه ملت؛ هادی زارع‌پور رئیس ستاد مردمی امید استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این نشست گزارشی از فعالیت‌های این ستاد در روزهای گذشته ارائه داد.

وی در این نشست بر ضرورت صیانت از آرای مردم تاکید کرد و گفت: می‌طلبد چینش نیروهای حامی دکتر پزشکیان به عدالت همچون حامیان سایر نامزدهای بر روی صندوق‌های رای پیش‌بینی شود.

زارع‌پور، بیان کرد: چینش عادلانه اعضاء هیات اجرایی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد حق مسلم مردم استان و موجب رضایت و جلب اعتماد عمومی می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش ضمن تقدیر از فعالیت‌های مستمر ستاد جوانان امید خواستار ایجاد شور و شعف بیشتر از سوی جوانان و دانشجویان این ستاد برای جلب مشارکت بیشتر در انتخابات شد.

زارع‌پور، تصریح کرد: کمیته‌های مختلف ستاد از جمله کمیته تبلیغات و رسانه،پشتیبانی و مالی،بانوان، جوانان و دانشجویی، اساتید و دانشگاهیان، اصناف و بازاریان، بهداشت و سلامت، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، رای اولی‌ها، کشاورزان، عشایر و روستائیان، شاهد و ایثارگران و روحانیون تاکنون تشکیل و مشغول به فعالیت هستند.

رئیس ستاد مردمی امید استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برگزاری این جلسات در روزهای آینده ادامه دارد، تاکید کرد: می‌طلبد از این به بعد به صورت میدانی حضور فعال‌تری داشته باشیم.

اعضای ستاد در این نشست نقطه‌نظرات سیاسی و ایده‌های خود را برای جلب مشارکت بالا،جذب جوانان، آسیب‌شناسی انتخابات‌های گذشته و عدم تکرار مشکلات سال‌های قبل ارائه دادند.

منتشر شده در :2024/06/22 - 11:06|شناسه خبر: 91804 43 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه