امروز :یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۰۱:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیران و مسئولان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند

مدیران و مسئولان استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد طی پیامی ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، آن را یک تکلیف سیاسی دانستند.

به گزارش راه ملت؛ مدیران کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، آن را یک تکلیف سیاسی دانستند.

عباس نصیرالاسلامی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای ، از ملت غیور ایران اسلامی جهت مشارکت حداکثری در انتخابات ۸ تیر۱۴۰۳ دعوت نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم
… وَأَوْفُوا بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ کَانَ مَسْئُولًا
و به پیمان خود وفا کنید زیرا که از پیمان پرسش خواهد شد. الإسراء/۳۴

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی فرصت دیگری را برای ملت ایران رقم زد تا بار دیگر صحنه حماسه و برگ زرینی دیگر بر تاریخ این سرزمین و انقلاب اسلامی رقم زنند.
انتخابات محک حضور است ، یعنی ما در لوای حسینیم در صحنه کربلا و تصویر حضور امروز ، انعکاس حمایتی بر دریای امید فردای انقلاب اسلامی می باشد و هر تیر رای در حکم مجاهدی برای اجابت ندای امام زمان (عج) خواهد بود و حضور، نمازی است که وفاداری از جنس اقتدای به فرزند زهرا (س) برای به اهتزاز درآورن پرچم اسلام را به نمایش خواهد گذاشت.
همه کسانی که از فراق خادم جمهور خود و همراهان ایشان در پرواز اردیبهشت داغی بر دل دارند، مرهم آن را حضور پرشور در پای صندوقهای رای می دانند، همان طور که عاشقانه و با معرفت در تشییع ابدان پاک و ارواح مطهر آنها تا جایگاه ابدی شان حضور یافتند.
بدینوسیله با دعوت از عموم ملت بزرگوار ایران اسلامی بویژه مردم شریف و دغدغه‌مند استان کهگیلویه و بویراحمد ، اقشار مختلف جامعه و دعوت از کلیه دست اندرکاران اماکن مذهبی استان و مبلغین بومی و اعزامی ، هیات امنا ،مدیران مراکز افق و خدام زحمتکش و دیگر اقشار مردم ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می گردد. تا همچون گذشته با حضوری باشکوه در عرصه انتخابات و انتخاب شخص اصلح خار چشمی بر اهداف خبیث دشمنان انقلاب و اسلام باشیم ،
امیدواریم به لطف الهی، ملت عزیز ایران به انتخاب احسن و گزینش نیکو دست یابند.
ان‌شاالله


دعوت مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با انتشار پیامی مردم را برای شرکت پرشور در انتخابات هشتم تیر ماه، دعوت کرد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کهگیلویه وبویراحمد)،متن پیام محمد راستا به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات یکی از ارکان اصلی پیشرفت و از مهم‌ترین وسیله‌های رفع موانع پیشرفت کشور است.(امام خامنه ای)
هشتم تیرماه تجلّی حضور ملتّی خواهد بود که بیش از ۴۵ سال است با وجود تمام توطئه ها بر عظم راسخ خود برای حفظ عزّت و استقلال این مرز و بوم استوار مانده و با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است.
بی شک، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل خواهد شد.
ملت فهیم ایران، برای خلق حماسه ای دیگر گرد هم می آیند تا ایرانی آباد را رقم بزنند و انشاء الله بتوانیم بیش از پیش به آرمان های انقلاب بزرگ اسلامی دست یابیم.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله رئیسی به نوبه خود، از عموم مردم بزرگوار استان دعوت می کنم تا بار دیگر، در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام درکنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب نمایند.

منتشر شده در :2024/06/28 - 12:06|شناسه خبر: 91915 35 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه