امروز :یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۲۵:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حمایت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) صورت گرفت:

اهدای بسته ۳۳ میلیونی بنیاد برکت به نوزادان سه قلویی یاسوجی

با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان از خانواده سه قلویی یاسوجی تجلیل شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد ، با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان از خانواده این سه قلو‌ها در یاسوج دیدار و هدایای را که از طرف بنیاد برکت تهیه و ارسال شده بود، تقدیم پدر و مادر این سه قلو قلو شد.

ابوذر صناعی نیا معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان : بنیاد برکت در راستای رسالت اجتماعی خود در حوزه جوانی جمعیت، حمایت از خانواده های دارای فرزند سه قلو‌ و بیشتر و همچنین خانواده های که صاحب فرزند سوم به بعد می شوند را در دستور کار خود دارد .
وی گفت : این پانزده همین خانواده‌ای بود که در قالب پویش ایران جوان با حمایت بنیاد برکت مورد حمایت قرار گرفت.
صناعی نیا افزود: این بسته حمایتی شامل سه بسته لبخند مادری به ارزش هر بسته ۷۰ میلیون ریال و ۳۰میلیون ریال کارت هدیه تقدیم این خانواده شد و همچنین تأمین پوشک این نوزادان به مدت ۶ ماه انجام گرفت و در مجموع ۳۳۰ میلیون ریال ارزش بسته تقدیم شده به این خانواده بوده است.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) : همچنین سه خانواده دیگر در سطح استان صاحب فرزند سه قلو شدند که طی هفته آینده از این خانواده ها با حضور مسئولین تجلیل خواهد شد.

منتشر شده در :2024/06/28 - 12:06|شناسه خبر: 91928 38 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه