امروز :سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۳۷:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برپایی دومین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین(بلوط) در شهر یاسوج

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد از برپایی دومین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین(بلوط) در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پیوارنیوز؛ سیروس باقری اظهار داشت ؛ با هدف وحدت و اتحاد اقوام و ایجاد شور و نشاط، مراسم افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین(بلوط) از فرداشب ساعت ۲۰ مورخ یکشنبه ۱۰ تیرماه با شرکت استان های لرستان، کردستان، چهار محال بختیاری، همدان ،اصفهان، فارس ، کهگیلویه و بویراحمد در پارک ولایت شهر یاسوج برگزار می شود.

باقری با اعلام اینکه جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین(بلوط) به مدت ۵ روز از ۱۰ الی ۱۴ تیرماه جشنواره و همزمان از ۹ الی ۱۵ تیرماه نمایشگاه سوغات وهدایا فعالیت خواهد داشت.خاطرنشان کرد ؛ این جشنواره با مشارکت شواری شهر و شهرداری یاسوج فردا شب یکشنبه ساعت ۲۰ با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح می شود .

باقری در ادامه افزود:در این جشنواره سوغات و هدایای استان های زاگرس نشین در غرفه های پیش بینی شده ، به متقاضیان عرضه خواهد شد و در طول برپایی جشنواره موسیقی و آهنگ های محلی استان های زاگرس نشین بصورت زنده اجرا می شود و علاقمندان می توانند ضمن رعایت پوشش مناسب و رعایت شئونات اسلامی از جشنواره دیدن کنند.

منتشر شده در :2024/06/29 - 09:06|شناسه خبر: 91938 52 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه