امروز :پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۴۵:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حضور جمعی از مدیران؛

آغاز به کار جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین در یاسوج/تقدیر ویژه معاون اقتصادی استاندار از مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان

با حضور معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، و برخی از مدیران شهرستانی و استانی ،دومین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین(بلوط) در یاسوج افتتاح شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پیوارنیوز؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت : با هدف وحدت و همدلی و آشنایی با رسوم و سنن استان ها این نمایشگاه به مدت ۶ روز دایر خواهد بود.

سیروس باقری ادامه داد : در این جشنواره استان های زاگرس نشین کشور شامل لرستان، کردستان، چهار محال بختیاری، همدان ،اصفهان، فارس ، کهگیلویه و بویراحمد حضور خواهد داشت و فرهنگ و رسوم خود را به همراه انجام موسیقی های شاد اجرا خواهند کرد ضمن اینکه در این نمایشگاه محصولات و سوغات دیگر استان ها در غرفه ها به مردم عرضه خواهد شد .

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت : این جشنواره در بحث تعاملات فرهنگی عملی خواهد شد و اطلاعات مردم از دیگر استان ها زمینه ساز تعاملات بیشتر است و در کنار این جشنواره ، نمایشگاهی نیز برپا شده است که در حقیقت مباحث فرهنگی و اقتصادی را با هم در آویخته است که می توان یک پشتوانه اقتصادی را شکل داد .

سید احسان عسکری افزود : خوشبختانه مدیریت نمایشگاه بسیار هنرمندانه ساماندهی مباحث مختلف را در این جشنواره ساماندهی کرده است که زمینه ساز یک تمدن کهن است و ویژگی های مثبت را به نسل های آینده باید انتقال داد .

عسکری در خصوص سایت نمایشگاه دائمی یاسوج اظهار داشت : سایت نمایشگاه یک مطالبه به حق مردمی و استانی است که خود ما هم پیگیر هستیم که یک بحث گره حقوقی دارد و مالکیت مجموعه نمایشگاهی به شرکت نمایشگاههای کشور واگذار شده و آنجا هم سرمایه گذاری انجام نمی دهند و سهام داران هم به همین کار را مسکوت کردند .

وی گفت : به همین خاطر جلساتی را با وزیر محترم صنعت و معدن و مدیر شرکت نمایشگاهههای کشور برگزار کردیم قرار بر این شده که به صورت اجاره ۹۹ ساله به سهامداران استان برگردانند .

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد : جا دارد در اینجا از زحمات مدیرعامل شرکت نمایشگاههای استان تقدیر کنم بیش از ۵ بار به استانداری مراجعه کرده اند و یک جلسه با استاندار محترم و آقای ضیغمی در تهران داشتند که جای تقدیر دارد.

منتشر شده در :2024/07/02 - 11:07|شناسه خبر: 91999 34 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه