امروز :پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۰۶:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

طرح سفیران مهارت در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران یاسوج اجرا می‌شود

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران یاسوج
از اجرای طرح سفیران مهارت در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران این شهر خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یاسوج از اجرای طرح سفیران مهارت در مرکز ویژه نوجوانان و جوانان رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال خبر داد.

محبوبه رحیمی با بیان اهمیت آموزش های مهارتی در زندگی روزمره انسان ، تصریح کرد: طرح سفیران نونهال مهارتی در ۸ بسته مهارتی و ۴۰ دوره آموزشی توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ویژه فرزندان کارکنان این سازمان و دستگاه های متقاضی در تابستان سال جاری برگزار می شود.

وی در ادامه این خبر افزود: این مرکز آموزشی در راستای بسترسازی و حرکت به سمت تحقق ترویج فرهنگ دانش‌بنیان اشتغال‌آفرین، رونق چرخه اقتصادی و تجاری‌سازی، ایجاد راه‌اندازی کارگاه‌های مهارت‌محور برای جوانان شهرستان با هدف اشتغالزایی مولد گام بر می دارد.

رحیمی اظهار داشت: رشته های طرح سفیران مهارت شامل کامپیوتر،فن بیان و سخنوری، شیرینی پزی، فینگرفود، تهیه سوسیس و کالباس، عروسک بافی، زیورآلات مهره ای، گوهر تراشی، دوخت های تزئینی، نقاشی روی چوب، نقاشی روی پارچه، سیاه قلم، تزئینات حنا، سازنده وسایل تزئینی با رزین می باشد که در این مرکز برای علاقمندان ارائه می شود.

منتشر شده در :2024/07/02 - 11:07|شناسه خبر: 92017 69 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه