امروز :پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۳۳:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حضور فرهنگیان:

مراسم اربعین شهدای پرواز اردیبهشت در آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد برگزار شد

آیین گرامیداشت اربعین شهدای پرواز اردیبهشت رئیس جمهور شهید و همراهانش با حضور فرهنگیان در نماز خانه اداره کل آموزش وپرورش استان برگزار شد.

به گزارش راه ملت؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحم در این آیین با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای خدمت و شهید جمهور گفت: رئیس جمهور شهید رئیسی در طول مدت خدمت آرامش و آسایش را در راه خدمت به مردم از خود سلب کرد و در نهایت هم در مسیر خدمتگزاری به مردم جانش را فدا کرد.
حجت الاسلام والمسلمین قدرت‌الله خرم‌روز در این آیین که با حضور جمعی از مسئولان در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویداحمد برای برگزاری این مراسم، گفت: رئیس جمهور محبوب و مردمی، در طول مدت خدمت آرامش و آسایش خود را در راه خدمت به مردم از خویش سلب کرد و در نهایت هم در مسیر خدمتگزاری به مردم جانش را فدا کرد.
خرم‌روز با بیان اینکه شهید عبداللهیان تمام قد در خدمت به نظام و ملت بود، خاطر نشان کرد: بخش عظیمی از ارتباط با جهان و کشورهای همسایه مرهون تلاش این شهید عزیز بود.
وی با اشاره به سخن پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: اگر کسی در راه خدمت به مردم تلاش کند، خداوند ثواب مجاهدت در راه خدا و محبوبیت در دلها را نصیبش می‌کند؛ که این و ویژگی بود که خدا وند نصیب شهید رئیسی کرد.
مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد در راستای گرامیداشت ترحیم مادر شهید والا مقام با اشاره به سخن پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق صادق (ع)، در رابطه با مقام پدر و مادر تصریح کرد: ادا کردن حق پدر و مادر باعث رستگاری انسان خواهد شد.
وی، گفت: مادر شهید سالها فراق و دوری فرزندش را با صبوری و شکر‌گذاری در پیشگاه خداوند تحمل کرد.
سرپرست اداره کل آموزرش وپرورش استان نیز در حاشیه این آیین گفت: آیین گرامبدشت شهدای خدمت در ۱۳ شهرستان ومنطقه استان از ۷ تیرماه لغایت ۱۲ تیرماه برگزار می شود.
محمد جمالی به خدمات رئیس جمهور شهید در عرصه آموزش وپرورش اشاره کرد وگفت: اختصاص بیش از ۴ هزار ردیف اسخدامی ،افزایش سرانه ورزشی در استان و اجرای قانون رتبه بندی معلمان را بخشی از این اقدامات عنوان کرد.
وی از نامگذاری مدارس جدیدالتاسیس و اماکن ورزشی به نام شهدای پرواز اردیبهشت و ساخت المان اسن شهدا در محوطه اداره کل آموزش وپرورش استان را بخشی از برنامه های گرامیداشت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید عنوان کرد.
روضه خوانی و مداحی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

منتشر شده در :2024/07/02 - 03:07|شناسه خبر: 92028 30 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه