امروز :پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۵۲:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل راه و شهرسازی استان؛

تخصیص۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر دوم رئیس جمهور به استان/افتتاح ۱۸۳ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در دولت سیزدهم

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۲ سفر رئیس جمهور به استان، سفر نخست ۸۲۵ میلیارد تومان تخصیص و سفر دوم ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است‌.

به گزارش راه ملت؛ محمد راستا مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو، اظهار داشت: در مجموع ۱۸۳ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در دولت سیزدهم افتتاح شده است که ۱۳۶ کیلومتر آن مربوط به جاده پاتاوه به دهدشت بوده است.

وی، عنوان کرد: تا قبل از هفته دولت نیز ۱۵ کیلومتر دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: سال ۱۴۰۱، ۵۶۱ میلیارد تومان، ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ میلیارد تومان و ۱۴۰۳ حدود ۵۰۰ میلیارد تومان پیوست قانون بودجه به راه و شهرسازی اختصاص یافته است‌.

راستا بیان کرد: در ۲ سفر رئیس جمهور به استان، سفر نخست ۸۲۵ میلیارد تومان تخصیص و سفر دوم ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است‌.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: ۳۹ درصد اعتبارات سفر ریاست جمهوری در دور دوم مربوط به حوزه راه و شهرسازی و حمل و نقل بوده است.

راستا گفت: همچنین اعتبارات عمرانی در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰۰ میلیارد تومان و ۸۲ درصد تخصیص، ۱۴۰۲ حدود ۱۰۳ میلیارد تومان یعنی ۷۳ درصد، سال ۱۴۰۳ هنوز ابلاغ نشده است.
وی بیان کرد: ۲۴۲ نفر نیرو در اداره کل راه و شهرسازی استان در حال فعالیت اند.سال گذشته ۲۲ نفر تبدیل وضعیت (ایثارگران) شدند.

راستا اظهار کرد: به ۷۰ نفر تسهیلات پرداخت شده و حقوق و کارانه نیروها به روز است.

منتشر شده در :2024/07/02 - 03:07|شناسه خبر: 92045 51 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه