امروز :یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۵۰:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نشست کمیته گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با حضور رابطین دستگاه‌های اداری استان برگزار شد

نشست کمیته گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با حضور رابطین دستگاه های اداری استان برگزار شد.

به گزارش راه ملت؛ حجهالاسلام پیشقدم، دبیر ستاد استان در نشست کمیته گرامیداشت هفته عفاف و حجاب که با حضور رابطین دستگاه های اداری استان برگزار شد، اظهار داشت:اولین ویژگی ممتاز حضرت زینب (س) در طهارت، تقوا و اهمیت دادن به ارزش های اصیل بود که بیشتر از هر چیزی دیگری در زندگی وی نمایان بود.

وی در ادامه، افزود: صبوری ویژگی ممتاز دیگر حضرت زینب (س) است. بانویی که سخت ترین لحظات تاریخ را شاهد و ناظر بود؛ اما در پایان این اتفاق تلخ، جمله «ما رایت الا جمیلا » را بیان داشت.

پیش‌قدم، عنوان کرد: یکی دیگر از ویژگی های بارز حضرت حجب و حیای آن حضرت است؛ آن چنانکه خیمه ها افتادند، اما حجاب از سر زینب (س) هرگز!

توحیدی، مشاور دبیر و مدیر امور خانواده، عفاف و حجاب ستاد استان نیز، بیان کرد: ۲۱ تیر ماه به منظور پاسداشت شهدای مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و حجاب است. این روز”روز عفاف و حجاب” سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در سال ۱۳۱۴ است.

وی، افزود:به مناسبت این روز، امور خانواده، عفاف و حجاب ستاد استان، با همراهی و حمایت دیگر دستگاه ها برنامه هایی در ۳ بخش اداری، آموزشی و‌ عمومی در نظر گرفته که یکی از مهم ترین آنها برنامه گردهمایی است که تحت عنوان «در کجای تاریخ ایستاده ایم» تدارک دیده شده است.

 

گفتنی است در پایان از رابطان برتر دستگاه های استانی در حوزه عفاف و حجاب از جمله ۱. دانشگاه یاسوج ۲. آموزش و پرورش ۳. هلال احمر۴. هواشناسی ۵. فنی وحرفه ای ۶. کمیته امداد امام خمینی (ره) ۷. ورزش و جوانان ۸. بیمه سلامت ۹. راه و شهرسازی ۱۰. رابط شهرستان بویراحمد تجلیل شد.

منتشر شده در :2024/07/11 - 01:07|شناسه خبر: 92170 73 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه