امروز :یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۳۳:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پذیرش غیر حضوری متقاضیان مهارت‌آموزی در طرح تابستانه مهارت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان

متقاضیان مهارت آموزی در طرح تابستانه مهارت در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان به صورت غیرحضوری پذیرش می‌شوند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، رسول انصاری،معاون آموزش،پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان از پذیرش غیر حضوری متقاضیان شرکت در کلاس های مهارت آموزی در طرح تابستانه مهارت در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان خبر داد.

وی با اهمیت دانستن کسب مهارت آموزی برای جوانان در اوقات فراغت تابستان افزود: مراکز آموزشی تابعه با توجه به نامه ارسالی از مدیرکل توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع در خصوص غنی سازی اوقات فراغت و برگزاری دوره های آموزشی برای مخاطبین شناسایی شده، تمامی مخاطبین می توانند از طریق لینکهای ارسالی برای ثبت نام وهمزمان مشاهده عناوین دوره های آموزشی مهارت آموزی آماده برای پذیرش در همه مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور بصورت غیر حضوری و حضوری اقدام نمایند.
انصاری تصریح کرد: . ضمناً دوره های مهارتی در مراکز دولتی برای همه مخاطبین رایگان می باشد و نیازی به تخفیف نیست و در آموزشگاههای آزاد تابع شهریه مصوب و تخفیف به عهده موسس است.
وی افزود: متقاضیان می تواند برای ثبت نام به آدرس https://reg.irantvto.ir/course و برای نیازسنجی و درخواست دوره آموزشی به آدرس https://www.portaltvto.com/niazsanji_roosta/tr_login_c/login مراجعه نمایند.
وی در پایان این خبر اظهار داشت:ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی استعدادهای مهارتی دانش آموزان و کمک به هدایت تحصیلی آنان، کمک به خلاقیت، نوآوری و رشد مهارت‌های کسب و کار در دانش آموزان، ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی استعدادهای مهارتی بازماندگان از تحصیل و کمک به هدایت تحصیلی و شغلی آنها، استعدادسنجی، رغبت سنجی و سنجش تیپ شخصیتی و تعیین بهترین شغل متناسب با ویژگی‌های فردی متقاضی، معرفی ظرفیت‌های اشتغال موجود در جامعه، مشاغل آینده و آینده مشاغل، آموزش مهارت‌های نرم و مهارت‌های فنی‌و حرفه‌ای از مهم‌ترین اهداف طرح تابستانه مهارت است.

منتشر شده در :2024/07/19 - 07:07|شناسه خبر: 92267 59 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه