امروز :جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۰۵:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در راستای برگزاری رویداد بزرگ و ملی دومین کنگره شهدای استان،انجام می‌شود؛

برگزاری نمایشگاه مکتب الشهدا از ۱۲ مرداد ماه تا ۲۰ شهریور در پارک اسکان یاسوج

سومین نشست پشتیبانی از برگزاری نمایشگاه و تماشاخانه مکتب الشهدا در راستای سلسله جلسات و نشست های اداری جهت پشتیبانی و حمایت از برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بویراحمد؛جلسه کاربردی تعدادی از دستگاه های خدمات رسان شهرستان بویراحمد با حضور در محل برگزاری رزمایش شب های شیدایی و نمایشگاه مکتب الشهدا در پارک ساحلی یاسوج ،نسبت به آخرین وضعیت برگزاری نمایشگاه ،نیازمندی ها و هماهنگی های بین بخشی به بحث و تبادل نظر پرداختند .
در این نشست که در پارک ساحلی و با حضور فرماندار بویراحمد، معاون هماهنگ کننده سپاه فتح ، جانشین سپاه انصارالحسین یاسوج و دبیر اجرایی نمایشگاه مکتب الشهدا بر گزار شد ؛ ابتدا سرهنگ صادقی جانشین سپاه یاسوج گزارشی از روند برگزاری نمایشگاه ارائه دادند و گفتند که برگزاری این نمایشگاه در راستای کارهای تکمیلی کنگره ملی شهدای استان وشامل قریب ۱۳۰ غرفه نمایشگاهی ؛خیمه بزرگ عاشورایی،میز خدمت ،برپایی موکب در سطوح مختلف از بخش های کودک نوجوان تا سطح دانشگاهی و اقشار مختلف هست که کارهای مقدماتی آن شروع شده و انشاء الله ظرف دوهفته آتی به طور کامل برپا خواهد شد .
وی با اعلام نیازمندی ها و نوع همکاری ها ؛ میزان همکاری ادارات استان و شورای اداری شهرستان را در حوزه زیر ساخت ها قابل تقدیر دانستند و خواهان ادامه همکاری ها شدند .
در این نشست که شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهر یاسوج و مادوان،ادارات برق، آب، شهرک های صنعتی ، اداره راه و برخی واحدهای صنعتی و … حضور داشتند ، هر کدام با ارایه پیشنهادات لازم ، آمادگی خود را برای همکاری نیز اعلام کردند.
سرهنگ برومند زاده معاون هماهنگ کننده سپاه استان نیز ،همکاری مجموعه های مختلف دولت در استان را در راستای برگزاری اجلاسیه ها و دومین کنگره ملی استان قابل تقدیر دانستند و گفت اگرچه مشارکت در یادواره ها هم توفیق هست و هم وظیفه؛ اما اینکه کنگره ملی شهدای استان در دستور کار و اولویت مجموعه اداری استان و فرمانداران هست و اینکه فرماندار شخصا پای کار هستند جای بیان تقدیر دارد.
مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد هم در جمع بندی این نشست گفت: مشارکت در برگزاری این رویداد ملی و معنوی ؛ عین مشارکت در دفاع مقدس و جبهه هست ؛ بنابراین اینکه در دوره خدمتی این دولت در استان و شهرستان ؛مشارکت در برگزاری کنگره ملی شهدای استان و شهرستان و کارهای مرتبط با آن حاصل شده است ؛ توفیق و ره توشه ای مضاعف برای مسئولین و مدیران است.

فرماندار بویراحمد غرفه های نمایشگاهی را هم فرصتی برای ارائه خدمات دولت دانست و گفت حتما بخشی از غرفه ها را باید دستگاه های اداری به ارائه عملکرد و خدمات خود ارائه دهند.

لازم به ذکر است نمایشگاه و تماشاخانه بزرگ مکتب الشهدای مرکز استان از تاریخ ۱۲ مرداد به مدت ۴۰دروز در پارک ساحلی شهر یاسوج بر گزار خواهد شد که در کنار این نمایشگاه رزمایش بزرگ و کم‌نطیر رزمی فرهنگی و تاریخی و برنامه تلویزیونی شب‌های شیدایی نیز بر گزار خواهد شد.

منتشر شده در :2024/07/31 - 12:07|شناسه خبر: 92477 74 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه