امروز :سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۰۸:۵۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افزایش ۲۵درصدی تردد وسایل نقلیه در مرداد امسال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: در مرداد ۱۴۰۳، بیش از ۱٫۷۴۸٫۹۷۹ تردد بین استانی وسایل نقلیه در استان وجود داشته است که نسبت به ماه گذشته ۷% افزایش و نسبت به مرداد سال گذشته ۲۵% افزایش داشته است.

به گزارش راه ملت؛ حمیدرضا پیمانجو گفت: متوسط تردد بین استانی روزانه در مرداد سال ۱۴۰۳، ۵۶٫۴۱۹ وسیله ‌نقلیه در روز بوده که بیشینه مجموع تردد ورود و خروج به استان در روز ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ و معادل ۶۲٫۲۳۳ وسیله نقلیه بوده است.

وی افزود: محورهایی که دارای بیشترین تردد در مرداد ۱۴۰۳ در استان بوده‌اند، به ترتیب محورهای پاتاوه-یاسوج، بابا میدان- گچساران، یاسوج – بابامیدان، گچساران – بابامیدان و بابامیدان– یاسوج است.

پیمانجو از کاربران جاده‌ای درخواست نمود که سامانه جامع اطلاع رسانی جاده‌های کشور ۱۴۱ به همراه اپلیکیشن ویژه تلفن‌های همراه نسخه اندروید پل ارتباطی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه‌وبویراحمد با هموطنان عزیز است؛ به نحوی که می‌توانند نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را با ما در میان بگذارند تا در اولین فرصت نسبت به پاسخگویی اقدام شود و همچنین با مراجعه به سایت www.141.ir میتوان آخرین تصاویر دوربینهای نظارت تصویر جاده‌ای را جهت اطلاع از وضعیت جاده‌ها مشاهده نمود.

منتشر شده در :2024/08/31 - 01:08|شناسه خبر: 93063 40 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه