امروز :پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۳۲:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رکورد تسریع جذب اعتبارات در اداره کل راهداری استان/ جذب ۹۷ درصدی اعتبارات پروژه‌های راهداری‌وحمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای کهگیلویه‌وبویراحمد،گفت: ۹۷ درصد از اعتبارات پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه‌وبویراحمد تاکنون جذب شده است.

به گزارش راه ملت؛ حمیدرضا پیمانجو گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ۵ روز مانده تا پایان سال مالی امسال، شاهد رکورد تسریع همراه با دقت در جذب اعتبار در این اداره هستیم.

پیمانجو بیان کرد: ایام پرفشار و پایان سال مالی ۱۴۰۳ رو به اتمام است و کارکنان این اداره کل به صورت جدی در روزهای تعطیل و روزهای کاری به صورت شبانه روزی و تا پاسی از شب در حال تلاش برای جذب اعتبارات و بهره‌مندی مردم شریف استان از این اعتبارات هستند.

وی افزود: به همت مسئولین، معاونین، رؤسای ادارات ستادی و تابعه و کارکنان این اداره کل تاکنون بیش از ۹۷ درصد اعتبارات با دقت در بررسی اسناد جذب شده است.

پیمانجو تصریح کرد: جذب، برنامه ریزی و مدیریت در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه‌وبویراحمد به دلیل تعدد پروژه‌ها و پراکندگی کارها مستلزم صبر و حوصله و استفاده از زمان است که در این راستا در ۶ ماهه اول سال با جلسات متعدد در زیر مجموعه ادارات ستادی و استان اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از عدم جذب به موقع در این اداره کل گردید.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های این اداره کل در همه حوزه‌ها اعم از حوزه معاونت راهداری، معاونت فنی و راه روستایی، معاونت حمل و نقل و ادارات تحت حوزه معاونت‌ها مثل نگهداری راه‌ها، ایمنی راه‌ها، نگهداری ابنیه فنی، مرکز مدیریت راه‌ها، نظارت فنی و نظارت راه روستایی و پیمان و رسیدگی پروژه ها مورد بررسی و با حساسیت تمام بررسی شده و به واحد مالی در حسابداری جهت جذب ارسال می شود.

مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: در حوزه ماشین آلات، قراردادهایی جهت خرید و بازسازی و اورهال ناوگان و ادوات راهداری منعقد شده است تا این اداره کل آماده فصل رویارویی در زمستان باشد؛ همچنین قراردادهایی در جهت احداث و یا تعمیر پاسگاه‌های پلیس راه، راهدارخانه‌ها، نمازخانه‌ها و ساختمان ادارات شهرستانی منعقد شده است که فرایند این رخدادها همراه با استلزام های مالی و اعتباری با رعایت قوانین است و قالب بندی جذب اعتبارات به نحوی طراحی و ترسیم شده است که یک ا‌شتباه کوچک در جذب این اعتبارات تبعات فنی و آبرویی برای مجموعه دارد که در این راستا تمام تلاش با هماهنگی ذیحساب جهت رعایت قانون صورت گرفته است.

منتشر شده در :2024/09/15 - 06:09|شناسه خبر: 93266 27 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه