امروز :جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۲۴:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۲۰ گروه جهادی دانشجویی به مناطق کم‌برخوردار کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدند

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد،گفت: طی ایام تابستان ۲۰ گروه جهادی وابسته به دانشگاه‌های استان به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند.

به گزارش راه ملت و به نقل از ایسنا؛ سعادت صالحی نیا،اظهار داشت: گروه های جهادی دانشجویی از ۲۰ تیر تا ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۳ در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کردند.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی دانشجویی به تمام شهرستان های استان اعزام شده اند، اظهارکرد: ۴۸۰ نفر دانشجو از دانشگاه‌های مختلف استان در این اردوها شرکت کرده و در عرصه‌های مختلف بهداشتی، فرهنگی، ورزشی، پزشکی، آموزشی و عمرانی خدمات رسانی کردند.

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حضور دانشجویان داوطلبانه و خالصانه بوده است و اردوهای جهادی دانشجویی فصل تابستان هرساله برگزار می شوند. البته اردوهای جهادی دانشجویی صرفا مختص تابستان نیست و دانشجویان در طرحی با عنوان لبخند ایران پنجشنبه و جمعه های آخر هفته در مناطق حاشیه شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت خدمت‌رسانی می‌کنند.

صالحی نیا با اشاره به اینکه اردوهای جهادی سازمان بسیج دانشجویی معمولا بین هفت تا ده روز به مناطق مختلف خدمت‌رسانی می کردند، تصریح کرد: این اردوها در ابتدا زمینه‌ای برای خودسازی جوانان و دانشجویان است و بعد خدمت‌رسانی به مردم؛ پس از همه دانشجویانی که اوقات فراغت خود را صرف کمک به هم استانی های خود کردند،کمال تشکر را داریم.

منتشر شده در :2024/09/19 - 04:09|شناسه خبر: 93313 13 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه