امروز :جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۴۸:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

رشد بی‌سابقه اعتبارات عشایری کهگیلویه و بویراحمد/ اولویت‌بندی نیازهای جامعه عشایر 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات خوبی به حوزه عشایر استان اختصاص داده شده است.

به گزارش راه ملت: کیامرث حاجی‌زاده در دیدار با عشایر قشقایی که با حضور رئیس سازمان امور عشایر کشور برگزار شد با اشاره به این سخن امام بزرگوار که عشایر ذخایر انقلاب هستند، گفت: همراهی و همگامی عشایر برای دفاع از مرزها بر کسی پوشیده نیست.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: استان هرچه دارد به برکت ۴۳ انقلاب اسلامی است و رسیدگی به عشایر سیاست همه دولت‌ها بوده بنابراین در زیرساخت‌های جامعه عشایری و روستایی تحول عظیمی ایجاد شده است.

 

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی وقتی بحرانی رخ می‌دهد بالاترین مقام کشوری در منطقه و کنار مردم حضور پیدا می‌کند در حالی که در دوران پهلوی چنین چیزی وجود نداشته است.

 

حاجی‌زاده به تحول در زندگی عشایر طی سال‌های جاری اشاره و با مقایسه آن با ۱۰ سال گذشته گفت: در آبرسانی آب شرب عشایر، اختصاص پنل‌های خورشیدی و سایر موارد خدمات زیادی به عشایر استان صورت گرفته اما محرومیت‌ها زیاد است.

 

وی با بیان اینکه اعتبارات خوب و بی‌سابقه‌ای برای حوزه عشایری اختصاص داده شده گفت: نیازهای عشایر احصاء و اولویت‌بندی شده که احداث راه عشایری، آبرسانی آب شرب و افزایش تانکرهای سیار خواسته‌هایی بود که در دستور کار قرار می‌گیرد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طرح ملی واکسیناسیون دام قرار بود از پنجم مرداد آغاز و یک میلیون و ۱۰۰ هزار راس دام سبک واکسینه شوند اما با توجه به وضعیت جوی به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام/

منتشر شده در :2022/07/28 - 06:07|شناسه خبر: 77590 235 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه