امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۴۹:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد

روشنایی تپه نور الشهدای مارگون احداث خواهد شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از احداث روشنایی تپه شهدای گمنام مارگون بویراحمد خبر داد

راه ملت: به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، داود راهزادی در نشست با امام جمعه مارگون بویراحمد گفت: روشنایی تپه شهدای گمنام مارگون با هدف ارج‌گذاری به مقام شامخ شهدا و حضور مستمر مردم در این مکان مذهبی احداث خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از طراحی و احداث روشنایی تپه شهدای گمنام مارگون بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: عملیات اجرایی روشنایی این تپه در سال جاری آغاز می‌شود.

امام جمعه مارگون نیز در این نشست با تقدیر از همراهی‌ مسئولان شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیر عامل این شرکت گفت: از اینکه مسئولان نظام با همدلی و همزبانی در راه خدمات‌رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند خوشحال هستیم.

حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه‌پور افزود: احداث روشنایی تپه شهدای گمنام مارگون مهمترین خواسته ما و مردم بوده که شرکت توزیع نیروی برق استان در این ارتباط همراهی‌های لازم را داشته و دارد.

وی با بیان اینکه خدمت به شهدا افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود، اظهار کرد: خدمت در نظامی که درخت آن توسط خون شهدا آبیاری شده افتخار بزرگی است که باید قدردان آن بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در پایان این نشست، لوح تقدیری به پاس تلاش‌ها و همراهی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق این استان از سوی امام جمعه مارگون اهدا شد.

 

منتشر شده در :2015/10/14 - 10:10|شناسه خبر: 16726 689 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه