امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۴۶:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل بیمه اجتماعی روستاییان استان: ۲۸ هزار نفر از روستائیان کهگیلویه و بویراحمد بیمه شدند

مدیرکل بیمه اجتماعی روستاییان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۲۸ هزار نفراز روستاییان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری بیمه شدند.

به گزارش راه ملت و به نقل از گروه رسانه ای تابش، عیسی کریمی در خصوص اقدامات بیمه اجتماعی روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت از روستاییان در پوشش بیمه گفت: در راستای تحقق بیمه همگانی و برای محقق شدن اصل ۲۹ قانون اساسی برای استفاده از مزایای بازنشستگی و بیمه‌ای با کمک دولت در سال ۱۴۰۱ حدود ۹۰۰ خانوار بیمه شدند.

مدیرکل بیمه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به آخرین آمار بیمه شده روستایی در استان پرداخت و گفت: بیش از ۲۸ هزار نفر در بیمه روستاییان در حوزه بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری بهره مند شدند، این سوابق بیمه‌ای قابل انتقال به دیگر بیمه‌ها برای موضوعات بازنشستگی است.

وی به پیگیری‌ها برای پوشش بیمه روستاییان در حوزه سربازی پرداخت و افزود: بیمه اجتماعی روستاییان تلاش دارد در حوزه سربازی گام بردارد.

کریمی در ادامه تصریح کرد: صندوق بیمه اجتماعی در حوزه افزایش حقوق مستمری گام برداشته است، به گونه ای که مستمری بگیران به صورت ماهیانه ۱۸۰ هزار تومان افزایش حقوق داشتند و در ماه شهریور ۱۰ درصد و ابتدای مهرماه ۵ درصد افزایش افزایش حقوق صورت گرفت، در شرایط حاضر این مبلغ قابل برداشت است.

این مسئول به هشت سطح درآمدی بیمه‌ای اشاره کرد و افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد مبلغ ۲۷ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان در سال جاری برای بیمه اجتماعی روستاییان پیش بینی شده است.

منتشر شده در :2023/01/31 - 06:01|شناسه خبر: 81081 176 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه