امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۳۸:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه مارگون سخنان نماینده بویر احمد را “رد کرد”!/ دولت قصد ارتقای هیچ بخشی به شهرستان را در استان ما ندارد

حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه‌پور، شهرستان شدن این دو بخش را یکی از خواسته های مردم عنوان کرد و افزود: مردم این دو منطقه مدت زیادی است که منتظر هستند اما بااینکه وعده هایی نیز داده شد اما متاسفانه حقیقت ندارد و از همینجا به مردم این دو منطقه عرض می کنم ” شهرستان شدن این مناطق به هیچ وجه صحت ندارد.

راه ملت: کمتر از دو هفته قبل بود که غلام محمد زارعی نماینده مردم بویر احمد و دنا در دیداری که با مردم بخش لوداب شهرستان بویراحمد داشت از شهرستان شدن بخش لوداب و مارگون و پایان یافتن پرونده ارتقاع این دو بخش در در حوزه تقسیمات کشوری خبر داد.

زارعی گفت: پرونده این دو بخش به هیات دولت ارجاع داده شده است و منتظر تایید نهایی وزارت کشور هستیم که بنظر می رسد تا بعد از انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی، دولت این خبر را به مردم اعلام نکند.

اما امروز امام جمعه مارگون به سخنان نماینده مردم بویر احمد و دنا واکنش نشان داد و گفت: “شهرستان شدن این مناطق به هیچ وجه صحت ندارد”

حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه‌پور در گفتگو با فارس، شهرستان شدن این دو بخش را یکی از خواسته های مردم عنوان کرد و افزود: مردم این دو منطقه مدت زیادی است که منتظر  هستند اما بااینکه وعده هایی نیز داده شد اما متاسفانه حقیقت ندارد و از همینجا به مردم این دو منطقه عرض می کنم ” شهرستان شدن این مناطق به هیچ وجه صحت ندارد.

 

وی در ادامه به حضور خود در وزارت کشور و پی‌گیری این موضوع اشاره کرد و گفت: در وزارت کشور به همه آن چه که اطلاعات لازم بود دست پیدا کردیم و فهمیدیم که شهرستان شدن مارگون و یا لوداب به این زودی و در سال‌ پیش رو در اصل انجام نخواهد شد و نباید به مردم امیدواری بی‌جهت بدهیم

 

خواجه‌پور تصریح کرد: در وزرات کشور هنوز بحث شهرستان شدن لوداب و مارگون مطرح نشده و تا پایان امسال نیز به هیچ وجه چنین چیزی رخ نخواهد داد.

وی با بیان اینکه ما هم به مانند همه شهروندان دوست داریم که این مناطق ارتقاء پیدا کنند، افزود: دولت قصد ارتقای هیچ بخشی به شهرستان را در استان ما ندارد.

امام جمعه مارگون افزود: در تقسیمات کشوری و از نامه‌نگاری‌های مسئولان این حوزه دیدیم که مارگون قبل از همه بخش‌های استان در اولویت شهرستان شدن قرار دارد و سپس دیشموک و در مرحله بعد قلعه‌رئیسی با ضمیمه یک بخش و در انتها لوداب با ضمیمه بخش چین در اولویت شهرستان شدن در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

وی با بیان اینکه همه دوست داریم واقعیت‌ها به مردم گفته شود، اظهار داشت: باید خیلی راحت و محترمانه مردم را در جریان امر قرار دهیم زیرا آن‌ها نیز وقتی موضوع را بدانند دیگر نه توقعی خواهند داشت و نه با وعده مسئولان و عدم تحقق آن‌ها به دولت و نظام بی‌اعتماد خواهند شد.

 

متن کامل سخنان نماینده بویر احمد در سفر به لوداب

متن کامل مصاحبه امام جمعه مارگون با خبرگزاری فارس

 

منتشر شده در :2015/09/27 - 05:09|شناسه خبر: 15945 1625 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه