امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۱۳:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

واکنش تند مسئول سابق بسیج دانشجویی پیام نور گچساران به ضرب و شتم دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج

مسولین باید مواضع خود را نسبت به نیروهای ارزشی اعلام کنند این همه رهبر انقلاب از نیروهای ارزشی حمایت میکنند ولی متاسفانه مسولین استانی در خواب غفلت به سر می برند.

سید صادق بامزر در گفتگو با راه ملت با اشاره اتفاقات دانشگاه آزاد یاسوج گفت:یک تشکل تازه تاسیس در یک حرکت موذی گرایانه با کمک دست های پشت پرده یک فتنه گر را برای حضور در دانشگاه دعوت میکنه وقتی دانشجویان انقلابی و ارزشی دانشگاه آزاد یاسوج مخالفت خود را از سخنرانی کردن این فتنه گر با شعار مرگ بر فتنه گر و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر می دهند .

مدعیان دروغین فرهنگ و سیاست این حرکت دانشجویان انقلابی را بر نمیتابند و به صورت دانشجوی دختر دانشگاه آزاد سیلی میزنند، متاسفانه نهادهای مربوطه نسبت به این رفتار غیر قابل بخشش هیچ گونه اقدامی انجام ندادند، مگر میشود به صورت دختراین استان سیلی زده بشود و مسولین اقدامی نکنند مگر امکان دارد دختر این سرزمین مورد ضرب و شتم قرار گیرد و مسولین کاری انجام ندهند، مسولین غیرت خود را نشان دهند و اجازه ندهند لکه ننگین بی غیرتی تا ابد بر پیشانیشان بچسبد.

 
مسولین باید مواضع خود را نسبت به نیروهای ارزشی اعلام کنند این همه رهبر انقلاب از نیروهای ارزشی حمایت میکنند ولی متاسفانه مسولین استانی در خواب غفلت به سر می برند.
وی نیز در مورد کشتار مردم شیعه نیجریه گفت:
در خصوص کشتار مردم شیعه نیجریه و موضع منفعلانه دولت در قبال خون مردم نیجریه همین بس که شاید به نظر مسولین خون مردم فرانسه از خون شیعیان نیجریه سرخ تر هست، متاسفانه دولت محترم در مورد موضع گیری های خود باید با تدبیر عمل کند که اگر این رفتارها و موضع گیری ها ادامه داشته باشد شکی در دل ایجاد میشود که دولت محترم برای تعامل با دنیا و ناراحت نشدن کدخدا دست از آرمان های انقلاب کشیده است
منتشر شده در :2015/12/20 - 04:12|شناسه خبر: 20297 993 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه