امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۲۰:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس اداره استعداهای درخشان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

نام‌نویسی از دانش‌آموزان داوطلب المپیاد علمی کشور تا سوم بهمن تمدید شد

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام‌نویسی از دانش‌آموزان داوطلب المپیاد علمی کشور تا سوم بهمن ماه تمدید شد.

راه ملت، محمدتقی اسد‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۳۰ دی ماه آخرین مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان در المپیاد علمی کشور بود، اظهار کرد: نام‌نویسی از دانش‌آموزان داوطلب در المپیاد علمی کشور تا سوم بهمن ماه جاری تمدید شد.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دانش‌آموزان پایه‌های دوم و سوم متوسطه برای نام‌نویسی در المپیاد علمی کشور می‌توانند تا سوم بهمن به سامانه azmoon.srttu.edu مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی تصریح کرد: این آزمون در رشته‌های ریاضی، فیزیک، نجوم و اخترشناسی، رایانه، زیست و رشته‌های ادبی برگزار می‌شود که برگزیدگان نهایی این آزمون بدون کنکور به دانشگاه راه پیدا می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: دانش‌آموزانی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند که وقفه تحصیلی و یا ترک تحصیلی در پایه خود نداشته باشند و معدل سال گذشته آنها هم بیشتر از ۱۴ باشد.

اسدپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح شهاب در مدارس شهرستان‌های باشت و دنا بیان کرد: این طرح با هدف شناسایی و هدایت استعدادهای درخشان برای نخستین بار در این شهرستان‌ها اجرا شد که دانش‌آموزان متناسب با رشته مورد علاقه خود توانمند شدند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در صورت اجرای موفقیت‌آمیز طرح شهاب در مدارس باشت و دنا در سایر مدارس استان برگزار می‌شود، افزود: در این دوره دانش‌آموزان علاوه بر یادگیری راه‌های شناخت استعداد، با روش‌های استعدادیابی و مباحث روان‌شناسی آشنا می‌شوند که اجرای این طرح به شکوفایی استعداد دانش‌آموزان کمک می‌کند.

 

منتشر شده در :2016/01/21 - 02:01|شناسه خبر: 21956 664 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه