امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۱۰:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئول حوزه امانی شهرداری یاسوج خبر داد

نصب تندیس سرداران شهید کهگیلویه و بویراحمد در میادین شهر یاسوج

مسئول حوزه امانی و زیباسازی شهرداری یاسوج از نصب تندیس سرداران شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در میادین شهر یاسوج خبر داد

راه ملت: به نقل از فارس، سجاد بهرامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به جمع‌آوری کارخانه‌های مستهلک شن و ماسه اطراف رودخانه بشار اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به مستهلک بودن و ایجاد آلودگی کارخانه‌های شن و ماسه و سنگ‌شکن‌، جابه‌جایی این کارخانه‌ از اطراف بشار در اولویت شهرداری است.

مسئول حوزه امانی و زیباسازی شهر یاسوج با بیان اینکه ۴۰ هزار و ۸۰۰ مترمربع فضای فاقد زیرساخت و آسفالت در شهر یاسوج وجود دارد، گفت: ۲۸۷ هزار و ۳۱۹ مترمربع فضای فاقد زیرساخت در منطقه شرف‌آباد و ۸۴ هزار و ۱۶۹ مترمربع فضای فاقد زیرساخت در اکبرآباد وجود دارد که ایجاد زیرساخت‌های این مناطق در آینده انجام می‌شود.

وی از نصب تندیس سرداران شهید استان خبر داد و افزود: کنگره سرداران شهید سال آینده به میزبانی شهر یاسوج برگزاری می‌شود که پیشنهاد شده در میدان‌های هفت تیر و میدان مقاومت شهر یاسوج تندیس دو تن از سرداران شهید استان با همکاری سپاه فتح نصب شود.

این مسئول اضافه کرد: در صورت تصویب سپاه فتح استان المانی از مادران سه شهیدی در میدان کوی امام حسین (ع) و خیابان ترمینال یاسوج نصب می‌شود.

بهرامی با اشاره به نصب ۳۰۰ دال بتونی در شهر یاسوج به اقدامات کمیته زیباسازی شهر یاسوج در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: ۲۸ هزار مترمربع طول ریسه پارچه‌ای و پرچم در میان آزادگان، امام حسین (ع) میدان انقلاب، میدان امام خمینی و میدان جانباز با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان نصب شده است.

مسئول حوزه امانی و زیباسازی شهر یاسوج تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ متر لامپ هفت رنگ برای اصلاح روشنایی و چراغانی شهری در بلوار ۶۰ متری امام خمینی و خیابان طالقانی با اعتبار ۱۲ میلیون تومان انجام شده است.

وی از رنگ‌آمیزی ۱۳ هزار مترمربع جداول در سطح شهر خبر داد و بیان کرد: ۸۰ هزار مترمربع لکه‌گیری معابر سطح شهر یاسوج انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۱۱۰ تابلوی علائم ترافیکی و ۲۵ تابلوی نام‌گذاری معابر در سطح شهر یاسوج نصب شده است.

 

منتشر شده در :2016/02/02 - 12:02|شناسه خبر: 22298 691 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه