امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۳۰:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه قلعه‌رئیسی:

تجلیل از هنرمندی که با نامحرم دست می دهد بسیار اشتباه است!

امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: مسئولان به جای تجلیل از هنرمندی که با نامحرم دست می‌دهد در یادواره شهدا شرکت کنند.

راه ملت: حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی عصر امروز در جمع مردم قلعه رئیسی در مصلای این شهر اظهار داشت: امروز یکی از تهدیدات کشور و نظام اسلامی مسئله نفوذ است که می‌توان هم به نفوذ فکری و فرهنگی اشاره کرد.

وی بیان کرد: امروز دشمن به دنبال تغییر باورها و تفکرات عناصر فعال و نخبه و هوشمند کشور است به طوری که اینها اهداف دشمن را برآورده می کنند.

صلواتی یادآور شد: کار فرهنگی این که افرادی تربیت کنند که مومن، متدین، متخلق، انقلابی و ولایتمدار برای امام عصر (عج) بکنند با شب شعر و تجلیل از هنرمندی که به خانم نامحرم دست می‌دهد و با او مصافحه می‌کند بعد مسئولان استان جمع شوند و از او تجلیل کنند بسیار اشتباه است.

امام جمعه قلعه‌رئیسی با بیان اینکه از بیت المال برای این امور خرج می کنند و بعد به نام هنر انقلابی از آن یاد می‌کنند و جالبتر این است که همین مسئولان در یادواره شهدا شرکت نمی کنند گفت: هویت ایرانی به اسلام و مسلمانی است، هویت ما شیعه بودن است و پیرو علی بودن ماست.

صلواتی با بیان اینکه امروز کار فرهنگی تربیت نیروی انقلابی و محافظ انقلاب است افزود: امروز نیاز استان ما مدیریت فرهنگی بر مبنای شعارهای انقلاب و مبانی انقلاب است امروز وظیفه مسئولان این است که فضای استان و جوانانمان را مصون سازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه فضای مجازی در استان ما رها شده است و نظارتی نمی شود و در گروه های مجازی به باورها و ارزش ها و اعتقادات توهین می شود؛ مسئولان دنیای مجازی را دریابند و از خواب بیدار شوند چرا که در دنیای مجازی چهره های انقلابی و ولایی تخریب می‌شوند و باید مسئولان تلاش کنند تا تخلافات دنیای مجازی را به حداقل برسانند./فارس

 

منتشر شده در :2016/04/16 - 08:04|شناسه خبر: 26177 848 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه