امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۰۱:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کاظمی جو:

امیر ارشاد

از دیدگاه حقیر تاریخ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه را باید به دو زمان تقسیم کرد زمان اول قبل از کاظمی جو و زمان دوم بعد از کاظمی جو اری به راستی که ایگونه است.

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت :سیده فاطمه سادات موسوی

نمی دانم از کجا شروع کنم ولی جمله ی معروفی هست که می گوید ” کارمندان دنباله رو مدیران هستند نه سازمان” . این نیروی مدیران است که محیط کاری پر رونق برای نیروی کار فراهم کرده و آن را حفظ می کند، انگیزه موفقیت در افراد را بیدار کرده و الهام بخش چشم اندازهای بالاتری برای شرکت خواهند بود. مدیران موفق جزو با ارزش ترین دارایی های یک اداره و نهاد محسوب می شوند و ویژگی های زیر در همه آنها مشترک است.

حرف زدن از حوزه فرهنگ و هنر سخت است حالا اگر بخوایی در انجا مدیریت انجام دهی دیگر نمی توان گفت یک فرد ساده لازم است زیرا باید از جنس فولاد باشی تا موفق شویی.

وقتی مرد از جنس فرهنگ و هنر بر صندلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه تکیه زد،امیدواری در دل همه زنده شد که او شاخصه هایی که مدیر کامل در را دارد،آری منظورم سید ایرج کاظمی جو است امیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانمان که تحولی بزرگ را در مدتی کوتاه در عرصه فرهنگ کهگیلویه ایجاد کرد.

ایرج-کاظمی-۲۱

از ذیدگاه بسیاری از بزرگان می توان ده شاخص را برای یک مدیر خوب برگزید که به جرأت می توان گفت کاظمی جو همه این شاخص ها را دارد:

۱-مهارت های ارتباطی برتر
۲-رهبری با صداقت و شفافیت
۳-شجاع و بی باک
۴-استقبال از فن آوری
۵-بازخورد مثبت و به رسمیت شناختن کارمندان و ایجاد انگیزه در آنان.
۶-متخصص بودن
۷-میانجی گری با آرامش
۸-ارتقای سطوح همکاری و عملکرد متقابل کارمندان
۹-ایجاد محیط کاری مولد و پر جنب و جوش ایجاد
۱۰-اعتماد به کارمندان

دکتر کاظمی

از دیدگاه حقیر تاریخ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه را باید به دو زمان تقسیم کرد زمان اول قبل از کاظمی جو و زمان دوم بعد از کاظمی جو اری به راستی که ایگونه است.

در پایان این یادداشت کوتاه می توان گفت یکی از محدود مدیران موفق دولت تدبیر و امید در شهرستان مان که بر سر صندلی خود نشسته و جای کسی را اشغال نکرده سید ایرج کاظمی جو است.

 

 

منتشر شده در :2016/07/24 - 10:07|شناسه خبر: 28929 730 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه