امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۳۱:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آمادگی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد برای برپایی روضه های خانگی

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی این اداره کل برای همکاری با همه متقاضیان برگزاری روضه خانگی در این استان خبر داد.

به گزارش راه ملت؛حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد  گفت: روضه های خانگی که از رسومات گذشته بود، مدتی بود که کمرنگ شده بود و امسال به دلیل بحران کرونا تلاش کردیم که این جلسات را تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام مومنی شاد ادامه داد: خانواده ها می توانند درخواست های خود برای حضور روحانی را از طریق معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به شماره تلفن ۰۹۱۷۶۲۲۶۵۰۳  مطرح و ما نیز روحانی به منازل آنها اعزام می کنیم و در صورتی که خانواده ها هزینه حضور روحانی نداشته باشند،اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به آنها کمک خواهد کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد  همچنین از آغاز مرحله دوم اعطای کتیبه «این خانه عزادار حسین است» خبر داد.

وی تصریح کرد: عزاداران حسینی که موفق به دریافت این کتیبه شده‌اند، می‌توانند پس از نصب این کتیبه، از آن عکس گرفته و با هشتک «این-خانه-عزادار-حسین-است» در پویش «هر خانه، یک هیئت» شرکت کنند.

حجت‌الاسلام مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:روضه‌های خانگی باعث طول عمر و زیاد شدن رزق و روزی صاحب خانه می‌شود. در روایات آمده است پیامبر اکرم صلی‌الله علیه‌‌وآله وسلم فرمودند:«خانه‌ای که در آن قرآن زیاد تلاوت شود، خیر و برکتش زیاد می‌شود و اهل خانه در وسعت قرار می‌گیرند و آن خانه برای اهل آسمان می‌درخشد، همان گونه که ستارگان برای اهل زمین می‌درخشند» علاوه بر اینکه این مجالس با تلاوت قرآن آغاز می‌شود، یاد اهل بیت علیه‌السلام هم مصداق یاد خداست و مشمول این حدیث قرار می‌گیرد.

منبع: برنا

منتشر شده در :2021/08/12 - 11:08|شناسه خبر: 67625 372 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه