امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۵۵:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه‌ منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد؛ بهره‌برداری از ۶۰ مدرسه در استان/استخدام ۲۵۰ معلم

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه‌ منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از استخدام ۲۵۰ معلم در آزمون استخدامی ۱۴۰۰ در استان خبر داد.

به گزارش راه ملت، ایمان سبحانی نژاد در نشست هم اندیشی با رسانه ها، اظهار داشت: ۲۵۰۰ دانش آموز جدید مهرماه وارد سیستم آموزشی استان می شوند و ۲۶۸ کلاس درس در مهرماه جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان این که تعداد مدارس نیز افزایش می یابد، افزود؛ ۶۰ مدرسه در ۱۳ منطقه استان نیز به بهره برداری می‌رسد که از این تعداد ۳ مدرسه در شهر زلزله زده سی سخت افتتاح می شود.

سبحانی نژاد همچنین با بیان این که با نقل و انتقالات تراکم بالای متقاضیان در سیستم اموزش و پرورش مواجه هستیم، اظهار کرد؛ تاکنون ثبت نام  ۶۳۸ نفر در سامانه انجام شده  که مراحل انتقالی  ۴۴۰ نفر از انها انجام گرفته است و۴۱۳ به صورت پردازشی در چرخه نقل و انتقال هستند.

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه‌ منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ۳۰۰ نفر از بازنشستگان در شهرستان بویراحمد بازنشسته اجباری می شوند،تصریح کرد؛ درصورت قطعی نشدن رتبه بندی این افراد به طور قطعی بازنشته می شوند.

وی در خصوص در ازمون استخدامی ۱۴۰۰ ایثارگران، بیان کرد: ۲۵۰ نفر در شهرستان بویراحمد استخدام شدند و ۳۱۷ در این شهرستان به عنوان پرسنل رسمی مهرماه  شروع به کار می کنند وساماندهی و نقل و انتقالات در حوزه ها انجام شده است.

سبحانی نژاد درپایان، عنوان کرد: ثبت نام بیمه دانا فرهنگیان تا۳۱ تیر تمدید شد.

منتشر شده در :2022/07/16 - 11:07|شناسه خبر: 77109 317 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه