امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۴۸:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد،خبرداد؛ اجرای برنامه‌های فرهنگی “هفته تربیت اسلامی” در ۱۳ منطقه آموزشی استان

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه‌های فرهنگی “هفته تربیت اسلامی” در ۱۳ منطقه این استان خبر داد.

به گزارش راه ملت از یاسوج، حسنعلی عزت‌خواه به مناسبت هفته تربیت اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشتم تا چهاردهم اسفند هفته تربیت اسلامی نامگذاری شده است. هفته تربیت اسلامی زمان مناسبی برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ اسلامی است.

وی بیان کرد: در هفته تربیت اسلامی به ترتیت روزهای هشتم  اسفند به عنوان روز مربی و تربیت و نهم اسفند به عنوان خانواده و تربیت نام گذاری شده است.

عزت‌خواه با بیان اینکه در شهرستان های استان برنامه‌های تربیت اسلامی برگزار می‌شود گفت: در روز سه‌شنبه برنامه فرهنگی جامعی برای شهرستان‌ها داریم در روز چهارشنبه در شهرستان بویراحمد برنامه فرهنگی انجام می‌شود. 

وی گفت: شنبه‌های تفسیری داریم ک در مدت زمان ۱۰ دقیقه تفسیر قرآن داشته باشیم زیرا برای برای پیوند دانش آموزان با علما  موثر است و در روز پنج شنبه برنامه  پیاده روی به سوی گلزار شهدای گمنام را داریم ‌و در ۱۳ منطقه این برنامه های فرهنگی را اجرا می‌کنیم. 

این مسئول افزود: در دهه فجر در بخش فرهنگی و تربیتی برنامه های خوب و موثری اجرا کردیم  و همچنین در مدارس باید برای هر مناسبتی برنامه داشته باشیم حتی در مدارس تک دانش‌آموزی باید این برنامه ها شکل بگیرد که قدردان زحمات گروه های جهادی هستیم. 

عزت‌خواه یادآور شد: رسانه ها نقش موثری در برنامه‌های آموزش و پرورش دارند نقد منصفانه خود را فراموش نکنند ولی نقدها هم باعث یاس آفرینی نشوند.

منتشر شده در :2023/02/26 - 01:02|شناسه خبر: 81699 225 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه