امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۵۸:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد،خبرداد: اختصاص ۱۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای استان

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۱۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای این استان خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از ندای امت ازیاسوج، رضا پارسیان نژاد در همایش مدیران بنیاد شهید استان گفت: ساماندهی گلزار شهدا همواره از مهمترین دغدغه های خانواده شهدا بوده است.

مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران به منظور تشریح طرح‌های نوآورانه و ابتکاری بنیاد، برنامه‌های سال جدید طرح و گزارش سال قبل بررسی، نقد و آسیب‌شناسی مورد برسی قرارگرفت.
رضا پارسیان نژاد در همایش مدیران بنیاد شهید استان گفت:بنیاد شهید و امور ایثارگران برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأسیس شد و تنها نگاه خدمات محور و معیشت محور توسط امام خمینی (ره) برای تأسیس بنیاد وجود نداشت و اگر چنین بود نیاز به تشکیل بنیاد نبود زیرا نهادهای حمایتی در کشور وجود دارد که می‌توانستند این خدمات را به ایثارگران ارائه بدهند اما بنیاد شهید و امور ایثارگران برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ منزلت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تشکیل شد.

وی ادامه داد:در این راستا بنیاد شهید ۲ ماموریت اصلی ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران را داردکه «ارتقای کمی و کیفی خدمات سلامت به جامعه ایثارگری»، «ارتقای سطح کیفیت زندگی ایثارگران از طریق تأمین معیشت، اشتغال و مسکن با حفظ کرامت، عزتمندی و خوداتکایی»، «افزایش کارایی و ارتقای بهره‌وری»، «استقرار کامل سازمان الکترونیک در بنیاد»و «اطلاع‌رسانی کارآمد و ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی» از دیگر اهداف کلان ابلاغی توسط رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران است که بایدموردتوجه مدیران بنیادشهرستان ها قراربگیرد

پارسیان نژاد اضافه کرد: هم اکنون خدمات بهداشتی و درمانی در ۳۰۰ مرکز درمانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان ارائه می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد همچنین با اشاره به اینکه در ۶ ماه گذشته ۷ جانباز در استان به همرزمان شهیدشان پیوستند گفت: همچنین دو شهید حادثه شاه چراغ شیراز نیز از دیگر شهدای استان در یک سال اخیر بودند.
در این همایش حجت الاسلام خرم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم گفت: برای برطرف شدن مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران ، حمایت‌های همه جانبه همه مسئولان استانی به ویژه استاندار و فرمانداران ضروری است.
هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز با اشاره به اینکه بهترین راهبرد در حوزه‌ی ترویج فرهنگ شهدا تکریم خانواده شهداست تاکید کرد: رفع مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران به ویژه در حوزه اشتغال ، مسکن و بهداشت و درمان بسیار ضروری است.

عسکری معاون اقتصادی استاندار گفت خانواده های شهدا به لحاظ اداری بر ما حق دارند اما به لحاظ شخصی هویتی و اجتماعی فراتر از این هاست کار کردن برای این قشر معظم وظیفه دنیوی و اخروی ماست هر کاری هم کنیم نمی‌توانیم خون شهدا را جبران کنیم
وی افزود ما باید تامل کنیم که چطور بهترین بهره‌برداری را از مقدار بودجه ای ک داریم استفاده کنیم دقت و نظارت بر اجرای پروژه ها مهمترین اصل در سیستم های اجرایی می‌باشد مباحث اقتصا ی نیاز به اندیشیدن دارد چون معیشت پایدار نیست.

منتشر شده در :2023/05/13 - 09:05|شناسه خبر: 84205 142 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه