امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۵۳:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: اصحاب رسانه با جهاد تبیین حقایق را برای افکار عمومی تبیین کنند/ استفاده دشمن از برگه تحریم برای جبران شکست خود در جنگ ترکیبی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: دشمن به دنبال این است که برای جبران شکست خود در جنگ ترکیبی از برگه تحریم استفاده کند.

به گزارش راه ملت، حجت‌الاسلام “سیروس حکمتی‌نیک” مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد درحاشیه نشست خبری فرمانده سپاه فتح استان با خبرنگاران، اظهار داشت: از منظر قرآن کریم همواره دو خطر عمده نظام سیاسی اسلام را تهدید می‌کند یکی خطر دشمن بیرونی که شامل کفار در بیرون مرزهای فیزیکی و منافقین در بیرون از مرزهای اعتقادی است و خطر دوم اضمحلال درونی در جامعه اسلامی است یعنی به واسطه اینکه در تشخیص راه اشتباه کردیم و خواص ما از آگاهی لازم برخوردار نیستند خطر فروپاشی از درون احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه از منطق قرآن کریم تنها راه مبارزه با این خطرات جهاد و مقاومت است، افزود: تسلیم دشمن شدن در اسلام هیچ جایگاهی ندارد اما گاهی به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نرمش قهرمانانه لازم است یعنی به تناسب وضعیت موجود در مقطع خاصی قائل به نرمش قهرمانانه در قبال دشمن شویم مانند کاری که امام حسن (ع) در مقابل معاویه انجام داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: گفتمان غالب اسلام در برابر تهاجم دشمن و خطراتی که اسلام را تهدید می‌کند جهاد و مقاومت است که منظور صرفاً جهاد نظامی و فیزیکی نیست، بلکه بسته به نوع تهاجم دشمن، شامل جهاد نظامی، جهاد اقتصادی، جهاد نرم و فرهنگی و جهاد همه‌جانبه است.

حکمتی‌نیک بیان داشت: امام حسین (ع) قیام کرد تا اسلام زنده بماند و امروز در قرن بیست و یکم میلادی ما هم وظیفه داریم در راستای دفاع از کیان اسلامی قلم بزنیم و تبیین کنیم و تنویر افکار عمومی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: دشمن در پی تهاجم فرهنگی و جنگ همه‌جانبه علیه ما است و لازم است اصحاب رسانه در این عرصه حضور جدی داشته باشند و با جهاد تبیین حقایق را برای افکار عمومی تبیین کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مسأله انتخابات اشاره داشت و گفت: انتخابات در همه نظام‌های سیاسی مردم‌سالار به ویژه نظام سیاسی ما سه راهبرد دارد اول اینکه ساز و کار لازم برای اراده سیاسی ملت در عرصه قدرت و حکمرانی تأمین شود دوم اینکه قدرت در پرتو انتخابات به صورت مسالمت‌آمیز بین سلایق مختلف گردش پیدا می‌کند و سوم اینکه انتخابات و مشارکت بالا در انتخابات شاخص مهمی برای پشتیبانی از نظام سیاسی محسوب می‌شود.

حکمتی‌نیک خاطرنشان کرد: در سال جدید در آستانه انتخابات یک سری فرصت‌هایی داریم از جمله ارتباطاتی که دولت ما با برخی سازمان‌های اقتصادی جهان و کشورهای همسایه برقرار کرده که این ارتباطات فرصتی برای شکوفایی اقتصادی است و فرصت دیگر این است که توانستیم از موج سنگین جنگ ترکیبی دشمن در سال گذشته عبور کنیم.

وی بیان داشت: تهدیداتی هم وجود دارد که لازم است رفع شود اول اینکه همچنان جنگ ترکیبی دشمن ادامه دارد و دشمن همچنان در حال طراحی توطئه است و در آستانه انتخابات این توطئه‌ها ممکن است تشدید شود و دومین تهدید تداوم روند افزایش قیمت‌ها است و دولتمردان باید کاری کنند که جلوی افزایش قیمت‌ها گرفته شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: دشمن به دنبال این است که برای جبران شکست خود در جنگ ترکیبی از برگه تحریم استفاده کند بنابراین همه وظیفه داریم افکار عمومی را تنویر کنیم که در دام دشمن نیفتند.

حکمتی‌نیک تأکید کرد: باید از بروز تشتت و اختلاف در جریان انقلاب جلوگیری شود و انسجام و اتحاد ایجاد کنیم که در این زمینه نقش اصحاب رسانه بسیار مهم است.

منتشر شده در :2023/08/15 - 09:08|شناسه خبر: 86869 117 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه