امروز :شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۰۴:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت “آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه”

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت ریاست محترم جمهور و هیئت همراه وی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش راه ملت؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت ریاست محترم جمهور و هیئت همراه وی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سَلامٌ عَلى‌ إِبْراهِیمَ. کَذلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ. إِنَّهُ مِنْ عِبادِنَا الْمُؤْمِنِینَ. (سوره صافات)

درود و سلام بر ابراهیم. ما این گونه نیکوکاران را پاداش مى‌دهیم. همانا او از بندگان مؤمن ماست.

خبر ناگوار و تلخ درگذشت شهادت گونه رئیس جمهور مردمی، مخلص، سخت کوش و خادم الررضا علیه السلام ،آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان صدیق او؛ آیت الله آل هاشم امام جمعه‌ی محبوب تبریز، جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان وزیر خارجه‌ انقلابی و تلاشگر، جناب آقای دکتر مالک رحمتی استاندار مجاهد آذربایجان شرقی و دیگر همراهان در حادثه سقوط بالگرد در زمان خدمت به ملت شریف ایران، نه تنها باعث حزن و اندوه ملت عزیز و شریف ایران اسلامی شد بلکه قلب های تمام آزادگان و استکبار ستیزان جهان را به درد آورده است.
ایشان رئیس جمهوری پاک دست و پرکار بودند شخصیتی که به معنای واقعی کلمه خادم ملت بودند ،سفر های استانی و حضور در بین همه اقشار مردم از دیگر خصوصیات بارزی بود که ایشان را محبوب دلها قرار داد ، قطعاً تحمل فقدان چنین خدمتگزاران مجاهدی برای نظام اسلامی بسی دشوار و سنگین است اما آنچه که واضح و روشن است ادامه یافتن راه این عزیزان توسط سایر فرزندان این مرز و بوم است و شهادت این عزیزان خللی در حرکت رو به رشد کشور ایجاد نخواهد کرد .
نکته مهم که باید مورد توجه همگان باشد حفظ وحدت و یکپارچگی ملت جهت گذر از این چالش ها است که ان‌شاءالله حل این چالش ها نوید بخش روز های درخشانی برای ملت عزیز و سرافراز ایران اسلامی خواهد بود .
در پایان درگذشت شهادت گونه پاره های تن ملت را به ساحت مقدس امام زمان (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی ،خانواده های معظم شهدا و ملت ایران اسلامی، جبهه مقاومت و جهان اسلام تسلیت می گوییم و از خداوند متعال برای شهدای عزیزمان رحمت الهی و برای بازماندگان صبر مسئلت می نماییم .

منتشر شده در :2024/05/21 - 01:05|شناسه خبر: 91338 53 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه