امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۱۲:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کمبود سیلوی ذخیره گندم در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل جدید غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با کمبود سیلوی ذخیره‌سازی گندم مواجه است.

سیدعلی صادق فروزنده در مراسم معارفه خود افزود: با توجه به سیاست‌های جهادکشاورزی برای افزایش سطح زیر کشت گندم و افزایش تولید گندم استان، امیدواریم که تدابیر لازم برای برطرف کردن این مشکل اندیشیده شود.

وی اظهارکرد: ظرفیت ذخیره سازی گندم در استان کهگیلویه و بویراحمد پایین است و تنها یک سیلو با ظرفیت ۲۷ هزار تن در یاسوج، مرکز استان وجود دارد که جوابگوی نیاز استان نیست.

مدیرکل جدید غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این استان به سیلوی ذخیره سازی بخصوص در دو شهرستان گرمسیری و بزرگ استان(کهگیلویه و گچساران) نیاز دارد تا بتوانیم گندم با کیفیت استان را خریداری و برای مصارف داخلی استان ذخیره کنیم.

فروزنده با اشاره به این‌که بخشی از نان استان کیفیت مطلوبی ندارد، بیان کرد: عوامل متعددی در پایین بودن کیفیت نان موثر است که یکی از مهم‌ترین آنها آموزش واحدهای خبازی استان است و این امر نیازمند همکاری و حمایت مسئولان کشوری و استانی است.

وی با اشاره به این‌که برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر در استان نیازمند ایجاد کردن دفاتری در دو شهرستان کهگیلویه و گچساران هستیم، ادامه داد: مسئولان استانی و شهرستانی برای ایجاد و راه‌اندازی این دفاتر مساعدت و همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل جدید غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: امیدوارم که خداوند به بنده توفیق دهد امانتدار خوبی برای نظام جمهوری اسلامی، خادمی خوب برای مردم این استان و مدیری شایسته و توانمند برای دولت تدبیر و امید باشم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم سیدعلی صادق فروزنده به عنوان مدیرکل جدید غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات امید جهان نژادیانی رییس سابق تقدیر شد.

منتشر شده در :2014/12/23 - 03:12|شناسه خبر: 2364 653 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه