امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۲۱:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

واعظی: بیش از پنج هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد از کالابرگ الکترونیکی استفاده کردند

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از اسفند سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۱۰۰ نفر از کالابرگ الکترونیکی در استان استفاده کرده اند.

به گزارش راه ملت و به نقل از ایرنا؛ حمیدرضا واعظی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ۵۷۰ فروشگاه مواد غذایی از اسفند سال گذشته تاکنون در حال خدمات دهی کالابرگ الکترونیکی در استان به مردم هستند.

وی ادامه داد: در این مدت ۲ ماهه حدود هفت هزار تراکنش با هزینه ۲۵ میلیارد ریال خرید از محل کالابرگ الکترونیکی انجام شده است.

واعظی ابراز کرد: ۱۰ قلم کالای اساسی با هدف اعلام اولویت‌های اقلام غذایی در طرح کالابرگ الکترونیکی ثبت شده است که خانوارها می‌توانند بر اساس نیاز، مقدار کمتر یا بیشتری از کالاهای اساسی را به انتخاب خود و تا سقف میزان اعتبار خریداری کنند.

با توجه به سیاست دولت سیزدهم مبنی بر تقویت بنیه اقتصادی و بهبود معیشت مردم، طرح کالابرگ الکترونیکی به‌ منظور تقویت سلامت غذایی خانوارها در دستور کار دولت قرار گرفت و پس از اجرای موفقیت‌آمیز طرح به‌صورت آزمایشی در چهاراستان کشور، اکنون در استان های مختلف از جمله کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شده است.

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح مبارزه با فقر مطلق، عنوان کرد: ۴۰ هزار نفر واجد شرایط در استان شناسایی شدند.

واعظی تصریح کرد: افراد شناسایی شده در مرحله اول به آن‌ها پرداخت‌های صورت می‌گیرد و توانمندسازی برای آن‌ها انجام و کسانی که مشمول کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی باشند نیز به این نهادها معرفی تا ساماندهی شوند.

وی با اشاره به اینکه امسال ۲۷ درصد حقوق و مزایای کارگران افزایش پیدا کرد، افزود: امسال حقوق کارگران هفت میلیون و ۸٠٠هزار تومان است.

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد،تعهد این اداره برای اشتغال امسال را ۱٠هزار و ۱۸٠ نفر عنوان کرد.

منتشر شده در :2023/03/31 - 05:03|شناسه خبر: 82787 174 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه