امروز :یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۱۰:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد: نقشه راه ارتقاء وضعیت دختران استان تدوین می شود

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون ۱۵۰ دختر ورزشکار از این استان در سطح ملی و بین المللی فعالیت دارند.

به گزارش راه ملت؛ “نادیا صداقت”، افزود: تلاش می کنیم تا بخشی از برنامه های خود را به ارتقاء وضعیت دختران استان اختصاص دهیم، چنانکه تاکنون نیز تمام تلاشمان را کرده ایم.

وی اظهارکرد: امیدواریم با بررسی مسائل و مشکلات این قشر از جامعه، راهی را هموار کنیم که آسیب های کمتری متوجه دختران استان باشد و آن ها بتوانند در یک فضای امن فرهنگی، علمی و اجتماعی، رشد کنند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سطح استانی ۲۱۵، در سطح ملی ۱۴۳و در سطح بین المللی ۷ قهرمان دختر کهگیلویه و بویراحمدی در رشته های ورزشی در حال فعالیت هستند که این مهم قابل تقدیر است.

صداقت، همچنین کسب مقام پنجم توسط “سحر مزرعه فرد” و مقام هشتم توسط “سارا مزرعه فرد” از شهرستان باشت در مسابقه نقاشی “همه ما قهرمانیم ” که با همکاری یونیسف و وزارت کشور در شرایط کرونا برگزار شد را نیز تبریک گفت و بیانکرد: به همین مناسبت، برنامه تجلیل از این دختران مستعد و خلاق را در برنامه خواهیم داشت.

منبع: ایسنا

منتشر شده در :2020/10/14 - 02:10|شناسه خبر: 56209 306 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه