امروز :دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۳۳:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۳ پروژه در حوزه استحفاظی راه‌های کهگیلویه بزرگ

باحضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه‌وبویراحمد بهره‌برداری از پروژه روکش‌ آسفالت محور باغچه سادات – سرفاریاب و آغاز عملیات اجرایی پروژه رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح ابنیه فنی محور باغچه – سادات (محدوده تنگ پیرزال) انجام شد.

به گزارش راه ملت؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: همزمان با هفته دولت، بهره‌برداری از پروژه روکش‌ آسفالت محور باغچه سادات – سرفاریاب به‌طول ۲۱ کیلومتر انجام شد.

حمید‌رضا پیمانجو اعتبار این را پروژه بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی پروژه رفع نقاط حادثه‌خیز و اصلاح ابنیه فنی محور باغچه – سادات (محدوده تنگ پیرزال) نیز آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه، بالغ بر ۱۱۳ میلیارد ریال است، تصریح کرد: این پروژه به نمایندگی از ۳۳ پروژه قابل افتتاح و کلنگ‌زنی با مبلغ بالغ بر ۱۱۱۸ میلیارد ریال در حوزه استحفاظی راههای شهرستان کهگیلویه، کلنگ‌زنی شد.

در این آیین، نماینده مردم کهگیلویه‌بزرگ در محلس، فرماندار و رئیس راهداری شهرستان‌های کهگیلویه و چرام و برخی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.

منتشر شده در :2024/09/05 - 11:09|شناسه خبر: 93131 49 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه