امروز :سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۵۲:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تسلیت مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت جمعی از هم وطنان در کرمان

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی شهادت جمعی از هم وطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان هم زمان با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تبریک گفت.

به گزارش راه ملت؛مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی شهادت جمعی از هم وطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان هم زمان با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در پیام رسول چراغ سحر آمده است:

حادثه تلخ و غمبار شهادت جمعی از هم وطنان در انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان و در سالروز شهادت سردار دلها، بار دیگر بغض و کینه دشمنان ملت بزرگ ایران را به اثبات رساند. این اقدام غیرانسانی و هولناک نشان داد که دشمنان زبون و خبیث همواره از رویارویی مستقیم با ملت شجاع ما واهمه دارند و پس از شهادت قهرمان عزیز ما در آن شب تاریک، بغض و کینه خود را نسبت به دوستداران او هم پنهان نمی کنند و از آنان نیز انتقام می گیرند. اما باید بدانند ملت ما با چنین اعمال شنیع و شیطانی از اهداف والای خود دست برنخواهند داشت و مصمم تر از گذشته از استقلال و آزادی خود دفاع خواهد کرد.
اینجانب ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، شهادت هموطنان عزیزمان را به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معزز آنان و مردم بزرگ ایران تسلیت می گویم و برای آن عزیزان رحمت و رضوان الهی و برای مجروحان حادثه شفای کامل و عاجل آرزو می نمایم.

منتشر شده در :2024/01/04 - 12:01|شناسه خبر: 89100 183 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه