امروز :یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۵۳:۳۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امروز جامعه ما انباشته از نخبگان است در حالی که با چالش “تورم نخبگان” در جامعه هستیم

زارع‌پور رئیس ستاد انتخاباتی مردمی امید در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت:
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، عنوان کرد: امروز جامعه ما انباشته از نخبگان است در حالی که با چالش “تورم نخبگان” در جامعه هستیم.

به گزارش راه ملت از یاسوج؛ نشست هم‌اندیشی بانوان و اعضای ستاد استانی حامیان دکتر پزشکیان با حضور دکتر فریده اولاد قباد، چهره سیاسی اصلاح طلب و نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دکتر مازیار بالایی عضو جبهه اصلاحات برگزار شد.

هادی زارع‌پور رئیس ستاد انتخاباتی مردمی امید در استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای صحبت‌هایش به آیه ۷۷ سوره نحل “مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِنْ ذَکَرٍ أَوْ أُنْثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاهً طَیِّبَهً” اشاره کرد و اظهار داشت: پروین اعتصامی عزیز می‌فرماید: بهیچ مبحث و دیباچه‌ای، قضا ننوشت /برای مرد کمال و برای زن نقصان، اگر فلاطن و سقراط، بوده‌اند بزرگ/بزرگ بوده پرستار خردی ایشان.

وی ضمن تبریک عید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، بیان کرد: باتوجه به اینکه نصف جمعیت کشور ما را زنان تشکیل می‌دهند در صورت پیروزی دکتر پزشکیان سقف شیشه‌ای در مورد زنان برداشته شود.

وی در این نشست با بیان اینکه کارل پوپر در کتاب جامعه باز و دشمنان آن می‌نویسد : 《 در طبابت و سیاست هرکس وعده زیاد بدهد، شارلاتان است》.، اظهار داشت: پزشکیان تصویر روشنی از چالش‌ها، عمق چالش‌ها و ابعاد چالش‌های کشور دارد.

وی، تاکید کرد: شعار زدگی، عوام‌فریبی، طرح مطالب غیرعملی، تعصبات خشک، احساس قهرمان بودن، نگاه تک بعدی، به فکر حذف دیگران بودن، خودسری و خودمحوری از جمله خصوصیات افراطی‌ها است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، عنوان کرد: امروز جامعه ما انباشته از نخبگان است در حالی که با چالش “تورم نخبگان” در جامعه هستیم.

زارع‌پور در ادامه گزارش عملکردی از ستاد مردمی امید ارائه داد و گفت: ستاد استانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی و همه ستادهای شهرستانی و منطقه‌ای تشکیل شدند.

وی به صدور ابلاغ ارکان ستادهای سراسر استان اشاره کرد و بیان کرد: پنج گروه در فضای مجازی تشکیل و تاکنون سه نشست شورای راهبری استان برگزار شد.

زارع‌پور توزیع اقلام تبلیغاتی بین ستادهای استان و شرکت در نشست‌های هماهنگی ستادهای دکتر پزشکیان را بخش کوچکی از فعالیت‌های ستاد مردمی امید عنوان کرد.

وی در پایان به با بیان این شعر به صحبت‌های خود پایان داد.

“تو و من ابر امیدیم بباریم بیا

خاک ما تشنه رگبار من و توست گلم”

منتشر شده در :2024/06/25 - 01:06|شناسه خبر: 91904 94 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه