امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۲:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: امام خمینی(ره) پیوندی ناگسستنی میان دیانت و سیاست بوجود آورد

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: امام خمینی(ره) پیوندی ناگسستنی میان دیانت و سیاست به وجود آورد.

به گزارش راه ملت، سید کرامت الله کریمی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در تاریخ کشور ما حکومت ها و افراد زیادی حکمرانی کردند، افزود: در بین همه این حکومت ها، انقلاب سال ۵۷ به نام جمهوری اسلامی ایران به عنوان آخرین انقلاب قرن بیستم لقب گرفت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یکی از کلاسیک ترین انقلاب های تاریخ جهان نام گرفت، اظهار داشت: کلاسیک بودن این انقلاب به این معناست که عمیق ترین تأثیرات را در تمام لایه های جامعه باقی گذاشت.

کریمی یکی از مهمترین ویژگی های تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی ایران را نقش رهبری عنوان کرد و بیان داشت: حضرت امام خمینی(ره) رهبری بود که حلقه گمشده نظام فقهی تشیع را در تاریخ معاصر به وجود آورد.

وی یادآور شد: امروز ما به عنوان افراد تصمیم گیرنده و تصمیم ساز برای بزرگداشت مقام این عالم فقیه فرزانه، رسالت انتقال پیام و فرهنگ انقلاب از گذشته به آینده را بر دوش داریم.

فرماندار کهگیلویه با تأکید بر لزوم فضاسازی متناسب با ایام ارتحال امام خمینی(ره)، تصریح کرد: تلاش می شود در روز ارتحال آن عالم روحانی از یکی از نزدیکان وی برای سخنرانی در سطح شهر دهدشت دعوت شود تا جوانان و مردم هر چه بیشتر با ویژگی های رهبر کبیر انقلاب اسلامی آشنا شوند.

همچنین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه با تأکید بر لزوم هر چه سریعتر برگزار کردن ستاد ارتحال امام در بخش های مختلف شهرستان کهگیلویه، گفت: در این راستا لازم است فضاسازی متناسب با این ایام در سطح بخش ها و شهرها صورت گیرد.

سید محمد حسینی طلب با اشاره به تقارن ارتحال امام و ۱۵ خرداد با نیمه شعبان، افزود: برای احترام به این ایام بهتر است جشن نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت دو روز زودتر برگزار شود.

وی با شکوه برگزار کردن مراسمات مختلف را مستلزم همکاری تمام نهادها و ادارات دانست و بیان کرد: در حال حاضر ما در شرایطی قرار داریم که جز با تعامل و همکاری امکان موفقیت در برگزاری این مراسمات پایین است و باید از همه امکانات موجود استفاده کرد و برای پیشبرد امور در همه حوزه ها باید روحیه جهادی داشت.

همچنین فرمانده سپاه ناحیه دهدشت با اشاره به اینکه در سال جاری ۳۸۰ نفر از شهرستان کهگیلویه به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می شوند، علت کاهش این آمار نسبت به سال های گذشته را افزایش کیفیت ارائه خدمات به زائران عنوان کرد.

سرگرد سعید برومندزاده با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای ثبت نام از اقشار مختلف مردم در سطح این شهرستان صورت گرفته است، زمان اعزام زائران به مرقد امام را سال هفت و نیم صبح روز ۱۳ خرداد اعلام کرد./مهر

منتشر شده در :2015/05/24 - 05:05|شناسه خبر: 10018 618 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه