امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۴۵:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج

مدیر فرودگاه یاسوج، گفت: تمام امکانات و زیر ساخت‌ها و تجهیزات برای برقراری پروازهای داخلی و بین‌المللی در این فرودگاه مهیا است.

به گزارش راه ملت و به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، عنایت انصاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۴ سورتی پرواز، یک هزار و ۴۸ نفر اعزام و پذیرش مسافر و ۱۲ هزار و ۴٣٣ کیلوگرم در فرودگاه شهدای مرکز استان کهگیلویه وب یوراحمد در فرودین ماه امسال انجام گرفته‌ است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد ۲۵۱ پرواز، ۱۸ هزار و ۵۴۰ مسافر اعزام و پذیرش و افزون بر ۱۵۴ هزار و ٢١٧ کیلوگرم بار در فرودگاه یاسوج جابه‌جا شده‌ است، عنوان کرد: امید است امسال نیز با حمایت و پیگیری‌های مدیران ارشد استان افزایش پروازها در مسیر تهران و ایجاد مسیرهای جدید، شاهد رشد و ارتقا در این فرودگاه باشیم.

انصاری با بیان اینکه پروازها توسط شرکت هواپیمایی ماهان و در مسیر تهران یاسوج ـ تهران انجام شده‌ است، تصریح کرد: در سال گذشته با اعتباری افزون بر ۳۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، عملیات توسعه و بهسازی در امور عملیات هوانوردی و عملیات فرودگاهی و امور امنیتی در فرودگاه یاسوج هزینه شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین پروژه‌ها عبارتند از: توسعه و بهسازی ساختمان ایمنی و آتش‌نشانی، خرید دستگاه‌های چیلر ٢٨ تنی، هواساز و احداث ساختمان‌های مربوطه و نصب آنها به‌منظور ایجاد هوای خنک در سالن ترمینال برای رفاه حال مسافران، بهسازی ساختمان‌های سپاه حفاظت و پلیس، خرید و نصب دوربین‌های مداربسته در ایرساید و لندساید و نصب راه‌بند ضد تروریستی و دستگاه اکسس کنترل به‌منظور افزایش ضریب امنیتی است. 

انصاری ادامه داد: طبق مقررات و دستور معاونت محترم وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیران فرودگاه موظف هستند زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات لازم را در فرودگاه‌ها مهیا کنند و برقراری پرواز پس از درخواست و مطالبه مردم بایستی توسط مدیران ارشد استانی اقدام شود. در فرودگاه یاسوج همه امکانات و زیر ساخت‌ها و تجهیزات برای برقراری پروازهای داخلی و بین‌المللی مهیا است

منتشر شده در :2024/04/22 - 03:04|شناسه خبر: 90834 32 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه