امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۵۸:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افزایش مصرف برق در کهگیلویه وبویر احمد / برای پیشگیری از خاموشی مصرف برق خود را مدیریت کنید

راه ملت، داود راهزادی در حاشیه بازدید از پروژه اصلاح و توسعه شبکه برقرسانی به روستای “موردراز بویراحمد” گفت: متاسفانه مصرف برق در کهگیلویه و بوراحمد بویژه در مناطق گرمسیری روبه افزایش است. وی مدیریت مصرف مشترکان برق در کهگیلویه و بویراحمد را ضروری خواند و اظهار کرد: برای پیشگیری از خاموشی‌های با برنامه، مشترکان می‌بایست […]

راه ملت، داود راهزادی در حاشیه بازدید از پروژه اصلاح و توسعه شبکه برقرسانی به روستای “موردراز بویراحمد” گفت: متاسفانه مصرف برق در کهگیلویه و بوراحمد بویژه در مناطق گرمسیری روبه افزایش است.

وی مدیریت مصرف مشترکان برق در کهگیلویه و بویراحمد را ضروری خواند و اظهار کرد: برای پیشگیری از خاموشی‌های با برنامه، مشترکان می‌بایست مصرف برق خود را مدیریت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیش از ۲۱۰ هزار مشترک برق از اعم خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی و عمومی در این استان وجود دارد که رشد مصرفی برق آنها سالانه ۱۰ درصد افزایش می‌یابد.

راهزادی از اجرای برخی از پروژه‌های برقرسانی به روستاها و شهرهای کهگیلویه و بویراحمد با هدف کاهش تلفات انرژی در این استان خبر داد.

وی گفت: اصلاح شبکه‌های برق از سیمی به کابل مهمترین برنامه در این حوزه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مشترکان برق در این استان خواست به نحو مطلوبی در مصرف انرژی مدیریت‌های لازم را بکار ببندند./ایلنا

منتشر شده در :2015/07/22 - 01:07|شناسه خبر: 12606 893 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه