امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۳۲:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

غلامرضا تاجگردون

استیظاح وزیر اقتصاد ناعادلانه بود / نگرانی ها از وزیر شخصی بود/ برخی می‌گویند وزیر ما را تحویل نمی‌گیرد

نماینده گچساران و باشت در مجلس افزود: وزیر اقتصاد از کارکرد قابل قبولی نسبت به وزاری دولت برخوردار و مجلس بهتر می‌توانست با این موضوع کنار بیاید

راه ملت: به نقل از ایلنا، کارت‌های زردی که مجلس به دکتر طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی دادند هم به نظر من ناعادلانه بود.

وی با تشریح دلایل مخالفت برخی از نمایندگان مجلس با وزیر اقتصاد دولت تدبیر و امید، گفت: به عقیده من هر سه باری که وزیر اقتصاد کارت زرد گرفت، هیچ یک در ارتباط با موضوع نبود و بیشتر مباحث فردی بود.

نماینده گچساران و باشت در مجلس افزود: وزیر اقتصاد از کارکرد قابل قبولی نسبت به وزاری دولت برخوردار و مجلس بهتر می‌توانست با این موضوع کنار بیاید.

تاجگردون گفت: برخی سوالات و نگرانی‌های درخواست‌کنندگان استیضاح از عملکرد بانک‌هاست که ربطی به حوزه وزیر ندارد و از اختیارات وی خارج است و چندمرتبه خود وزیر نیز به این موضوع اشاره داشته‌اند.

وی دادن کارت‌های زرد به وزیر اقتصاد و دارایی از سوی مجلس را منصفانه ندانست و خاطرنشان کرد: می‌شد کار به اینجا کشیده نشود و طور دیگری مشکلات را حل کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: متاسفانه برخی از نگرانی‌های نمایندگان از وزیر اقتصاد، شخصی و برخی دیگر می‌گویند وزیر ما را تحویل نمی‌گیرد و به خواست‌های ما اهمیتی نمی‌دهد که همین موضوع، موجب استیضاح وزیر را فراهم آورده است.

تاجگردون با تاکید بر اینکه وزیر اقتصاد نیز می‌توانست تعامل بیشتری با نمایندگان مجلس داشته باشد، خاطرنشان کرد: دکتر طیب‌نیا می‌توانست با این نمایندگان تعامل بیشتری از خود نشان دهد.

نماینده گچساران و باشت در مجلس، عملکرد وزیر اقتصاد و دارایی در جلوگیری از فرار مالیات‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در کاهش نرخ تورم نیز به عقیده من، دکتر طیب نیا خوب عمل کرده است.

منتشر شده در :2015/08/13 - 06:08|شناسه خبر: 13827 1026 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه