امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۹:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افتتاح چندین پروژه عمرانی در شهرستان بویر احمد

راه ملت: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح شش طرح صنعتی و تولیدی با ماهیت استانی در شهرستان بویراحمد خبر داد. داریوش دیودیده در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت یادآور فداکاری‏‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیاکننده روزهای […]

راه ملت: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح شش طرح صنعتی و تولیدی با ماهیت استانی در شهرستان بویراحمد خبر داد.

داریوش دیودیده در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت یادآور فداکاری‏‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه کارمندان و کارگزاران دولت در استان تبریک گفت.

دیودیده با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد تعداد پروژه‌های افتتاحی در شهرستان بویراحمد را شش پروژه عنوان کرد و گفت: افتتاح پروژه تولید گرانول بازیافتی با ماهیت استانی و اشتغال‌زایی ۲۷ نفر، سردخانه هزار تنی تعاونی ۳۷۱۶ با ماهیت استانی و اشتغالزایی شش نفر در کاکان از پروژه‌های افتتاحی بویراحمد در هفته دولت است.

این مسئول در ادامه افتتاح تولیدی شن و ماسه با ماهیت استانی و اشتغالزایی ۱۷ نفر در منطقه دلی‌بجک را از دیگر پروژه‌های شهرستان بویراحمد عنوان کرد و گفت: تابلو برق فشار متوسط با ماهیت استانی و اشتغالزایی ۱۳ نفر از دیگر پروژه‌های افتتاحی بویراحمد در هفته دولت است.

منتشر شده در :2015/08/22 - 11:08|شناسه خبر: 14174 698 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه