امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۴۷:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افتتاح ۷۵ پروژه عمرانی در اولین روز هفته دولت در بویراحمد

راه ملت: ۷۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار۷۳۰ میلیارد ریال در اولین روز از هفته دولت و با حضور دکترخادمی استاندار در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد. این طرح ها و پروژه ها به مناسبت هفته دولت و در بخش های مختلف عمرانی، زیربنائی، کشاورزی، فرهنگی، خدمات و اقتصادی به بهره برداری […]

راه ملت: ۷۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار۷۳۰ میلیارد ریال در اولین روز از هفته دولت و با حضور دکترخادمی استاندار در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد.

این طرح ها و پروژه ها به مناسبت هفته دولت و در بخش های مختلف عمرانی، زیربنائی، کشاورزی، فرهنگی، خدمات و اقتصادی به بهره برداری رسیدند.

دکترسیدموسی خادمی، تعداد طرح ها و پروژه های افتتاحی شهرستان بویراحمد را ۶۱ مورد با اعتبار بیش از ۶۶۰ میلیارد ریال و طرح ها و پروژه های کلنگ زنی را ۱۴ مورد با اعتبار ۷۰میلیارد  ریال برشمرد.

در این آیین طرح های مزرعه پرورش ماهیان سردآبی با روش جدید و حفر چاه ساحلی، بازگشایی خیابان جمهوری اسلامی و جایگاه آتش نشانی، بهسازی وآسفالت محوریاسوج- اقلید و روکش آسفالت همین محور و محور چنارستان- مور درازها- نره گاه به نمایندگی از دیگر طرح های این شهرستان افتتاح شدند.

این پروژه ها و طرح ها با حضور دکترخادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مهندس نیک اقبالی معاون عمرانی، موحدپور مدیرکل حوزه استاندار، باقرزاده مدیرکل روابط عمومی ، یاری پور فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

پروژه سردخانه ۱۰۰۰ تنی کاکان یکی از این پروژه ها بود که به نمایندگی از تعدادی از طرح ها و پروژه ها افتتاح شد.

با حضور دکترخادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، در اولین روز از هفته دولت، طرح سردخانه ۱۰۰۰ تنی کاکان افتتاح شد.

این طرح در قالب تعاونی ۳۷۱۶ با میزان سرمایه‌گذاری ۲۱ هزار و ۸۷۰ میلیون ریال بوده که سرمایه ثابت آن ۱۳ هزار و ۲۵۰ میلیون ریال و سرمایه در گردش آن ۸ هزار و ۶۲۰ میلیون ریال می باشد.

میزان تسهیلات این طرح ۹ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال و آورده متقاضی در این پروژه ۳ هزار و ۸۵۰ میلیون ریال است.

تامین اعتبار این پروژه، منابع داخلی بانک صنعت ومعدن می باشد و اشتغالزایی برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۸۰ نفر به صورت غیرمستقیم را ایجاد کرده است.

استاندار درآیین افتتاح این طرح گفت: در منطقه کاکان سالانه نزدیک به۷۰ هزار تن سیب تولید می شود که به دلیل نبود سردخانه این تولیدات با قیمت ناچیزی خریداری و در ایام عید با چند برابر قیمت به مردم استان فروخته می شد که با احداث این سردخانه بخشی از این مشکلات رفع می شود.

همچنین با حضور استاندار ۹ کیلومتر از پروژه لکه‌ گیری و آسفالت محور یاسوج ـ اقلید افتتاح شد.

این پروژه با ۲۰ میلیارد ریال هزینه ۹ کیلومتر از ۱۴ کیلومتر با ضخامت ۵ سانتیمتر و عرض ۷ متر و لکه‌ گیری به مقدار ۲ هزار ۵۰۰ متر مربع در مسیر یاسوج – اقلید است.

منتشر شده در :2015/08/25 - 02:08|شناسه خبر: 14265 649 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه