امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۱۹:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

محور توریستی سپیدار–سرفاریاب به زودی به زیر ترافیک خواهد رفت

با بهره برداری از این مسیر علاوه بر کاهش ۳۵ کیلومتری فاصله دهدشت به یاسوج، باعث روانسازی ترافیک، کاستن از تصادفات، زمان مسافرت و هزینه خواهد شد.

پایگاه خبری راه ملت: استاندار کهگیلویه وبویراحمد، حجت الا سلام بزرگواری و زارعی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فدائی مدیرکل راه و شهرسازی و تعدادی از مسئولین استانی از محور ارتباطی سپیدار–سرفاریاب بازدید کردند.

در این بازدید دکترسیدموسی خادمی استاندار گفت: محور ارتباطی سرفاریاب – سپیدار اگر به بهره برداری برسد علاوه بر ارتباط مواصلاتی، اهمیت گردشگری دارد.

وی در خصوص اهمیت این مسیر، افزود: طول این محور توریستی ۱۷۰ کیلومتر است و با بهره برداری از این محور، مسافت دهدشت به یاسوج ۳۵ کیلومتر کاهش می یابد و این محور ارتباطی به زودی به زیر ترافیک خواهد رفت.

به گفته استاندار، با بهره برداری از این مسیر علاوه بر کاهش ۳۵ کیلومتری فاصله دهدشت به یاسوج، باعث روانسازی ترافیک، کاستن از تصادفات، زمان مسافرت و هزینه خواهد شد.

خادمی تصریح کرد: فاز اول این محور ارتباطی از سپیدار تا باغچه سادات از نظر مشخصات فنی نقاط حادثه خیز زیادی دارد و حدود چهار کیلومتر از این محور تا اول مهر ماه سال جاری به زیر آسفالت خواهد رفت که در بهبود عبور و مرور و کاهش تصادفات بسیار موثر است.

به گفته استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مسئولین مربوطه از طریق وزارتخانه راه وشهرسازی پیگیر تامین منابع مالی این پروژه مهم هستند.

استاندار و هیات همراه از جاده ارتباطی دمه میان تنگان که راه ارتباطی سپیدار سرفاریاب را به جاده مواصلاتی پاتاوه به دهدشت متصل می کند بازدید کرد، این محور ارتباطی چهار کیلومتر آن آماده برای آسفالت و چهار کیلومتر هم در حال زیر سازی است.

طول این محور ارتباطی ۱۷ کیلومتر است و با بهره برداری ضمن کاهش مسافت در روانسازی تردد، کاهش تصادفات و ترافیک موثر است./پورتال استانداری

منتشر شده در :2015/09/06 - 12:09|شناسه خبر: 14986 957 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه