امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۲۲:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شهردار یاسوج:

۴ میلیارد از بودجه شهرداری یاسوج را برای کارهای انتخاباتی برداشتند

راه ملت: به نقل از فارس، محمدعلی جاوید عصر دیروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست استاندار و با حضور مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده برگزار شد با اشاره به زیرساخت‌های ضعیف شهری در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این زیرساخت‌ها در حوزه زنان […]

راه ملت: به نقل از فارس، محمدعلی جاوید عصر دیروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست استاندار و با حضور مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده برگزار شد با اشاره به زیرساخت‌های ضعیف شهری در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این زیرساخت‌ها در حوزه زنان بسیار ضعیف‌تر است.

شهردار یاسوج گفت: یکی از تنها زیرساخت‌های که برای بانوان در شهر یاسوج مدنظر قرار داریم پارک بانوان که اکنون در مرحله ۵۰ درصد است.

وی افزود: پارک بانوان یاسوج برای تکمیل به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که اگر در اختیار ما قرار گیرد آن را تا بهمن‌ماه امسال و در دهه فجر تحویل خواهیم داد.

مسئول امور خدمات شهری در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهرداری اکنون طرح‌های زیادی از جمله پارک غدیر، پل چهارم، پل سوم، پارک ولایت و سایر زیرساخت‌های دیگر را در دست اقدام دارد، تصریح کرد: امیدواریم اعتبارات لازم برای افتتاح و به بهره‌برداری رساندن این طرح‌ها مهمی در اختیار شهرداری قرار دهند.

اما مهمترین قسمت از اظهارات شهردار مرکز استان به سیاسی‎‌کاری در تغییر و جابجایی بودجه‌های عمرانی در استان بر می‌گشت.

جاوید بیان کرد: در طول ۱۵ سال اخیر که در حوزه‌های مختلف اجرایی کار می‌کنم هرگز ندیده‌ام که ۴ میلیارد تومان از اعتبارات یک دستگاه را به خاطر کار انتخاباتی بزنند.

وی تبیین کرد: در شورای برنامه‌ریزی و صرفاً برای تبلیغات انتخابات ۴ میلیارد از بودجه شهرداری یاسوج را زدند و به بنیاد مسکن برای کارهای انتخاباتی اختصاص داده‌اند.

شهردار یاسوج در پایان توضیح داد: اگر جابجایی هم در اعتبارات کرده بودند مشکلی نبود اما بودجه شهرداری را صرفاً برای کارهای انتخاباتی به بنیاد مسکن دادند.

 

منتشر شده در :2015/09/23 - 07:09|شناسه خبر: 15813 804 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه