امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۲۸:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آواز “لری” خواندن کارگردان جوان دهدشتی در جشنواره بین المللی کره + دانلود ویدیو

او پس از دریافت جایزه­ ارزشمند جشنواره­ بوسان، و بعد از سلام و تشکر از هیات داوران و برگزارکنندگان جشنواره، به یکباره آوازی لری را در میان حیرت تماشاگران خواند! حرکتی جسورانه و تحسین­ برانگیز که تماشاگران را به وجد آورد و آنها را برای چندین ثانیه به تشویق فراوان واداشت. آوازی فولکلوریک که کنجکاوی عده­ای را نیز برانگیخته بود و پس از پایان مراسم از اینکه آهنگ به چه شهر و زبانی تعلق دارد سوال می­کردند و از معنی شعری که خوانده شده

راه ملت: هادی محقق کارگردان فیلم «ممیرو» که توانست در بیستمین جشنواره­ بین ­المللی فیلم بوسان جایزه­ اصلی جشنواره را مشترکا با فیلم «درخت گردو» از قرقیزستان از آن خود کند، پس از دریافت جایزه­ خود کاری کرد که جمعیت چند صد نفری مجموعه­ باشکوه سینمایی بوسان برای چند لحظه مبهوت حرکت جالب و مبتکرانه­ ای شوند که هادی محقق انجام داد.
او پس از دریافت جایزه­ ارزشمند جشنواره­ بوسان، و بعد از سلام و تشکر از هیات داوران و برگزارکنندگان جشنواره، به یکباره آوازی لری را در میان حیرت تماشاگران خواند! حرکتی جسورانه و تحسین­ برانگیز که تماشاگران را به وجد آورد و آنها را برای چندین ثانیه به تشویق فراوان واداشت. آوازی فولکلوریک که کنجکاوی عده­ای را نیز برانگیخته بود و پس از پایان مراسم از اینکه آهنگ به چه شهر و زبانی تعلق دارد سوال می­کردند و از معنی شعری که خوانده شده.
و به این صورت هادی محقق به جای صحبتی شاید طولانی بعد از دریافت جایزه، تنها آوازی دلنشین را خواند و به نوعی تمام احساس خود را در آن آواز بیان کرد.
فیلم هادی محقق امسال در بیستمین جشنواره­ فیلم بوسان مورد استقبال فراوانی از منتقدان و تماشاگران قرار گرفت و نهایتا هم دو جایزه­ی فیپرشی (انجمن بین­المللی منتقدان) و جایزه­ اصلی بخش رقابتی جشنواره (جریان­های نو) را آن خود کرد.

 

دانلود ویدیو

 

منتشر شده در :2015/10/18 - 02:10|شناسه خبر: 16889 3239 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه