امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۴۷:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کسب مقام سومی بانوان کهگیلویه وبویراحمد در مسابقات اسکیت بانوان

ن موفقیت هنگامی شیرین‌تر شد که تعداد چهار نفر از ورزشکاران اسکیت استان ما موفق به حضور در اردوی انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی شدند

راه ملت: به نقل از فارس، احسان بهرامی امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در بیشتر رشته‌های ورزشی توانایی درخشش در سطوح کشوری را دارد، اظهار کرد: اگر به ورزشکاران خود توجه بیشتری داشته باشیم قادر به درخشش در کشور خواهیم بود.

رئیس هیئت اسکیت استان کهگیلویه و بویراحمد به رشته اسکیت و مفرح بودن این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: اسکیت رشته‌ای است که اکنون طرفداران زیادی در سطح جهان دارد و در کشور نیز چندین سال است که روز به روز شاهد جذب جوانان و نوجوانان به این رشته مفرح هستیم.

بهرامی تبیین کرد: با وجود همه کمبودهایی که در بحث اعتبارات ورزشی وجود دارد اما ورزشکاران ما به خوبی توانسته‌اند در سطح کشور نمایش درخشانی داشته باشند.

وی یادآور شد: تیم آقایان ما در ماه گذشته موفق شد در رول‌بال اسکیت در کشور مقام نخست را کسب کند که موفقیتی بزرگ برای ورزش استان بود.

این مسئول در هیئت‌های ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اما بانوان ما هم درخشش بسیار خوبی داشتند و موفق شدند در روزهای اخیر در مسابقات قهرمانی کشور در رول‌بال مقام سوم کشور را به خود اختصاص دهند.

رئیس هیئت اسکیت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این موفقیت هنگامی شیرین‌تر شد که تعداد چهار نفر از ورزشکاران اسکیت استان ما موفق به حضور در اردوی انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی شدند.

بهرامی توضیح داد: بر این اساس سه نفر از ورزشکاران ما از جمله خانم‌ها سیده نجمه عبدالله‌پور، مهناز آشتیانی و سعیده انصاری در اردوی انتخابی تیم ملی حضور خواهند داشت.

این مسئول افزود: سید علی عبدالله‌پور هم در رده آقایان این توفیق را برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی کسب کرده است.

وی از برگزاری اردوی تیم ملی در روزهای ۷ و ۸ آبان‌ماه آینده در استان کهگیلویه و بویراحمد و به میزبانی این استان خبر داد.

 

منتشر شده در :2015/10/22 - 12:10|شناسه خبر: 17113 1637 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه